افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

هریس: ترامپ یک فاشیست است!

  • کد خبر : 408250
هریس: ترامپ یک فاشیست است!

آفتاب نیوز: کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) دونالد ترامپ، رقیب حزب جمهوری خواه خود را “فاشیست” خواند که از ثبات سودی نبرده است. ژنرال بازنشسته آمریکا، جان کلی، که رئیس ستاد ترامپ در دولت ترامپ بود، روز سه شنبه در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت که ترامپ بارها […]

آفتاب نیوز:

کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) دونالد ترامپ، رقیب حزب جمهوری خواه خود را “فاشیست” خواند که از ثبات سودی نبرده است.

ژنرال بازنشسته آمریکا، جان کلی، که رئیس ستاد ترامپ در دولت ترامپ بود، روز سه شنبه در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت که ترامپ بارها از آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی تمجید کرده و گفته است که او دیکتاتوری است که آیا او از کلمه فاشیست برای توصیف او استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هریس در واکنش به این اظهارات گفت: از سخنان جان کلی مشخص است که دونالد ترامپ قطعاً با تعریف کلی از فاشیست مطابقت دارد.

در فاصله کمتر از دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هریس گفت که تمجید ترامپ از شخصیتی مانند هیتلر “بسیار نگران کننده و عمیقاً تکان دهنده” است.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، ترامپ را فردی «بی بند و بار و بی ثبات» توصیف کرد و گفت: اگر ترامپ برای دومین بار در کاخ سفید پیروز شود، افرادی مانند جان کلی دیگر برای کنترل تمایلات و اقدامات او حضور نخواهند داشت.

او همچنین در ادامه اظهارات خود در واکنش به تمجید ادعایی ترامپ از هیتلر، گفت که نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری خواهان ارتشی است که به او وفادار باشد نه قانون اساسی آمریکا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.