افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

هرگونه حمله به زیرساخت های فیزیکی مقاومت هزینه های هنگفتی برای آمریکا و صهیونیست ها در پی خواهد داشت.

  • کد خبر : 166685
هرگونه حمله به زیرساخت های فیزیکی مقاومت هزینه های هنگفتی برای آمریکا و صهیونیست ها در پی خواهد داشت.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ دی) شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: فرارسیدن سالگرد حماسه باشکوه 20 دی را گرامی می دارم. در این روز بار دیگر نشان داده شد که مردم پشتوانه نظام اسلامی برای غلبه بر نقشه های دشمنان هستند و اتحاد و همدلی […]

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ دی) شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: فرارسیدن سالگرد حماسه باشکوه 20 دی را گرامی می دارم. در این روز بار دیگر نشان داده شد که مردم پشتوانه نظام اسلامی برای غلبه بر نقشه های دشمنان هستند و اتحاد و همدلی مردم کشور را از سختی ها، سختی ها و فتنه ها نجات می دهد. اتحاد و بصیرت مردم همیشه مایه قوت است و حماسه 18 آذر نشان داد که چگونه مردم با بصیرت و وجدان عمیق خود اجازه نمی دهند که کسی امنیت و آرامش کشور را برهم بزند.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم همواره یک موضوع کلیدی است و یکی از مهم ترین مظاهر وحدت و مشارکت ملی که سرنوشت کشور را رقم می زند، انتخابات مردمی و صندوق های رای است که جمهوری خواهی و اسلامیت نظام بر آن است. به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب بر لزوم برگزاری انتخابات با مشارکت بالا تاکید دارند. هر کسی که امنیت را به ناامنی، ثبات را به هرج و مرج، و آرامش را به پریشانی ترجیح می دهد، باید برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کند. اصل اساسی و اولویت اول همه فعالان و گروه های سیاسی باید مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشد.

رئیس شورای اسلامی یادآور شد: تصویب قانون تفصیلی رسیدگی به تخلفات زنان مطالبه ای است که رهبر معظم انقلاب تقریباً سه دهه پیش آن را مطرح کردند. با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف زنان مبنی بر لزوم تصویب قوانین سختگیرانه برای حفظ امنیت و آرامش زنان در خانواده و جامعه و پیشبرد قانونی که هم اکنون در مجلس در حال بررسی است، شورای اسلامی خود را موظف به تکمیل جزییات این لایحه می داند. سرعت فرآیند تایید.

قالیباف افزود: هدف اصلی این لایحه تامین امنیت زنان در برابر هرگونه رفتار نادرست و مضر و هر نوع بی احترامی در محیط خانه، کار و اجتماع است و تصویب آن گامی بلند در این راستا است. برای تضمین کرامت زنان و مادران ایرانی و افزایش رضایت و آرامش آنان.

رئیس قوه مقننه کشورمان تاکید کرد: درباره آخرین وضعیت جنگ غزه باید به نکته مهمی اشاره کنم. هرچه جنایات صهیونیست‌ها در این مدت بیشتر باشد، به شکست نزدیک‌تر می‌شوند. همانطور که رهبران شجاع مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند، هیچ آتش‌بس موقتی قابل قبول نیست و جنگ تنها زمانی پایان می‌یابد که تجاوز برای همیشه متوقف شود و تمامی اسرای فلسطینی در ازای اسرای صهیونیست آزاد شوند. همچنین لازم است شهادت برادر مجاهد و شهید مخلص سید رضی موسوی را به رهبر معظم انقلاب و عموم مردم ایران و بویژه خانواده ایثارگر و گرانقدر ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و تاکید می نمایم که هرگونه حمله به فرماندهان مقاومت یا زیرساخت های فیزیکی برای آمریکا و صهیونیست ها هزینه های هنگفتی را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.