افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

هرگز این غذاها را دو بار گرم نکنید.

  • کد خبر : 378909
هرگز این غذاها را دو بار گرم نکنید.

آفتاب نیوز: برخی از غذاها را نباید دوباره گرم کرد زیرا ارزش غذایی خود را از دست می دهند و حتی ممکن است پس از گرم شدن مجدد حاوی ترکیبات مضر باشند. در ادامه این مقاله به غذاهایی که نباید دوباره گرم شوند اشاره می کنیم. این غذاها عبارتند از: اسفناج اسفناج حاوی ترکیباتی به […]

آفتاب نیوز:

برخی از غذاها را نباید دوباره گرم کرد زیرا ارزش غذایی خود را از دست می دهند و حتی ممکن است پس از گرم شدن مجدد حاوی ترکیبات مضر باشند. در ادامه این مقاله به غذاهایی که نباید دوباره گرم شوند اشاره می کنیم. این غذاها عبارتند از:

اسفناج

اسفناج حاوی ترکیباتی به نام نیترات است که برای سلامتی بدن خطرناک نیست. اما زمانی که اسفناج پس از یک بار پخت دوباره گرما را تحمل می کند، نیترات به نیتریت تبدیل می شود که برای سلامتی مضر است و می تواند زمینه ساز رشد و تکثیر سلول های سرطانی باشد.

قارچ

قارچ اغلب در تهیه سس و فست فود استفاده می شود، اما در صورت باقی ماندن نباید دوباره گرم شود. به گفته کارشناسان، فرآیند گرم کردن مجدد قارچ باعث ایجاد تغییراتی در بافت آن می شود که باعث مشکلات گوارشی و نفخ می شود.

بابا

برخی افراد برای صرفه جویی در زمان، مقداری سیب زمینی آب پز یا نیمه سرخ شده را در یخچال نگهداری می کنند تا بتوانند غذا را از قبل آماده کنند. اما این به هیچ وجه توصیه نمی شود، زیرا سیب زمینی در این حالت تمام خواص خود را از دست می دهد، هضم آن مشکل است و حتی ممکن است ترکیبات سمی ظاهر شود. بهتر است از سیب زمینی سرد فقط برای سالاد استفاده کنید.

تخم مرغ

تخم مرغ پس از گرم کردن مجدد نه تنها طعم مطبوعی ندارد، بلکه در این صورت بسیاری از پروتئین های آن نیز تغییر کرده و هضم آن دشوارتر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.