افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

هرمزگانی ها صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 392876
هرمزگانی ها صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس گفت: این احتمال وجود دارد که رژیم صهیونیستی برای حفظ آبروی خود به دنبال حمله احتمالی به ایران باشد، اما «اصلی ترین مسئله موضوع جنگ روانی است و مردم باید بیشتر به این موضوع توجه کنند». […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس گفت: این احتمال وجود دارد که رژیم صهیونیستی برای حفظ آبروی خود به دنبال حمله احتمالی به ایران باشد، اما «اصلی ترین مسئله موضوع جنگ روانی است و مردم باید بیشتر به این موضوع توجه کنند».

وی با اشاره به اینکه جهاد، مقاومت، صبر و استقامت در برابر ناملایمات و تهاجمات دشمنان بخشی از هویت ملت ایران است، گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران در طول 46 سال انقلاب در مراحل مختلف بوده است. به ویژه تحریم ها، قتل ها و هشت سال. دفاع مقدس سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و همیشه با مقاومت و پای کار بر آنها غلبه کرده و آب دیده است.

امام جمعه بندرعباس همچنین روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی و مواجهه استان هرمزگان با حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله و بحران کم آبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اکنون با توجه به خشکسالی های پی در پی، تخلیه آب در استان هرمزگان رخ می دهد. سدها، افت سطح آب های زیرزمینی و وجود ناکافی آب در چاه ها، وضعیت منابع آبی استان هرمزگان نگران کننده است که مردم را مجبور به صرفه جویی در مصرف آب می کند.

عبادی زاده همچنین روز تربیت بدنی را تبریک و یاد کرد بیا مقرر شد: مسئولان و متولیان امر به موضوع ورزش استان به ویژه ورزش همگانی، ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی توجه کنند و از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه ورزش استفاده شود.

ولادت امام حسن عسکری(ع)TO) تسلیت و شهادت حضرت معصومه (س)س) با تسلیت گفت: دوازدهمین همایش کریمه اهل بیت(ع)TO) این هفته در هرمزگان مستقر می شود که افتخاری برای استان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.