افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هدیه دادن یک کشتی پر از اسباب بازی به کودکان غزه در عید غدیر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 301786
هدیه دادن یک کشتی پر از اسباب بازی به کودکان غزه در عید غدیر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

احسان خداپرست مسئول کمپین اهدای عروسک و اسباب بازی به کودکان غزه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمپین اهدای اسباب بازی سه سال است که ادامه دارد و هر سال اتفاقات خوبی می افتد و با استقبال پرشور مردم مواجه شد. از مردم وی افزود: امسال با توجه به جلساتی که صورت گرفت […]

احسان خداپرست مسئول کمپین اهدای عروسک و اسباب بازی به کودکان غزه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمپین اهدای اسباب بازی سه سال است که ادامه دارد و هر سال اتفاقات خوبی می افتد و با استقبال پرشور مردم مواجه شد. از مردم

وی افزود: امسال با توجه به جلساتی که صورت گرفت و اتفاقاتی که در دنیا به خصوص موضوع غزه افتاد، بر این اساس بود که اسباب بازی هایی که جمع آوری می شود در اختیار بچه های غزه قرار گیرد.

عابد خدا گفت: که در به خواست خدا پس از عید سعید قربان، کمپین آغاز می شود و مردم را تشویق به شرکت در آن برای ترویج روحیه ایثار و گذشت می کنیم.

وی ادامه داد: خانواده می توانند با پرداخت هزینه اسباب بازی و آماده سازی بارگیری قایق، اسباب بازی یا اسباب بازی های جدید فرزندان خود را ببرند یا در این کمپین شرکت کنند.

مسئول کمپین اهدای عروسک و اسباب بازی به کودکان غزه تصریح کرد: در روز عید غدیر در میدان امام حسین(ع) به جشن اهدای اسباب‌بازی خواهیم داشت و یکی از رویدادهای خاص آن روز، قایق بزرگی است که در میدان امام حسین قرار می‌گیرد و بچه‌ها می‌توانند شخصاً اسباب‌بازی‌ها را داخل قایق بیندازند.

وی گفت: این اسباب بازی ها پس از جمع آوری مورد بررسی، بسته بندی، تقسیم بندی و … قرار می گیرد. برچسب بخور و بعد آماده ارسال.

خداپرست در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که این اسباب بازی ها را جمع آوری و ارسال کنیم و در تلاش هستیم تا راهکارهایی برای ارسال این اسباب بازی ها ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.