افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

هدیه بزرگ فوق ستاره پرسپولیس به استقلالی ها

  • کد خبر : 154594
هدیه بزرگ فوق ستاره پرسپولیس به استقلالی ها

به گزارش سناپرس، هدیه بزرگ فوق ستاره پرسپولیس به استقلالی هاپیشکسوت استقلال گفت: احساسات کاذب باعث شد مدافع پرسپولیس پنالتی بدهد. هیچ مدافع تازه‌کاری در دقایق پایانی بازی چنین تکل دوبلی انجام نمی‌دهد. نعمتی هدیه خوبی به استقلال داد. به گزارش مشرق، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تساوی آبی ها و […]

به گزارش سناپرس، هدیه بزرگ فوق ستاره پرسپولیس به استقلالی ها
پیشکسوت استقلال گفت: احساسات کاذب باعث شد مدافع پرسپولیس پنالتی بدهد. هیچ مدافع تازه‌کاری در دقایق پایانی بازی چنین تکل دوبلی انجام نمی‌دهد. نعمتی هدیه خوبی به استقلال داد.

به گزارش مشرق، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تساوی آبی ها و پرسپولیس در سدوم شهرورد گفت: باید بگویم دربی خوبی نبود، یک چیز خاصی بود به نام احساسات کاذب. در بین بازیکنان که باعث شد مدافع پرسپولیس پنالتی بگیرد.” البته هیچ مدافع تازه‌کاری در آن دقایق پایانی بازی چنین تکل دوپایی انجام نمی‌دهد.

وی افزود: اگر VAR نبود استقلال در این دیدار می باخت، حرف من که اگر کمک داور ویدیویی نبود استقلال می باخت شاید معنای خاصی داشته باشد. این حرف نشان می دهد که حق استقلال تضییع نشد!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر دو تیم شرایط یکسانی داشتند استقلال مستحق باخت نبود تا زمانی که دو تیم وارد زمین شوند تا نباختند چنین اتفاقی رخ می دهد و هیچکس فوتبال را در زمین نخواهد دید. اگر صد و دو دربی اخیر را تحلیل کنیم، می بینیم که شاید فقط دو سه بازی جذاب باشد. این بازی ها آنقدر کم هستند که ما آنها را به خوبی به خاطر داریم.

لطیفی تصریح کرد: دو تیم برتری قابل توجهی نسبت به یکدیگر نداشتند، توپ عمدتاً در میانه میدان بود و اگر بخواهیم از فوتبال صحبت کنیم باید بگویم از نظر تاکتیکی شاهد فوتبال زشتی از استقلال و پرسپولیس بودیم. یحیی گل محمدی ندارد، تا زمانی که نظر اهالی فوتبال این است که دربی با شکست تمام نشود، این روند ادامه دارد، هر دو تیم باور کنند که این مسابقه یک شکست دارد!

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای بازی مشخص بود که پرسپولیس به فوتبال مالکانه متوسل شده و جواد نکونام توپ را به حریف می دهد و می خواهد از ضدحمله استفاده کند، البته در 10 دقیقه آخر نکونام آرمان رمضانی را به میدان آورد. دروازه، زمین، و بازی مستقیم در دستور کار بود، تنها راهی بود که می شد از آن استفاده کرد زیرا کوتاه ترین راه برای گرفتن توپ در فاصله هجده قدمی حریف بود.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: در نهایت استقلال به تساوی رسید تا به آینده امیدوار باشد مطمئنا این تیم می تواند نتایج خوب گذشته را در هفته های آینده تکرار کند و به جایگاهی که شایسته است برسد.استقلال عالی است و مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.