افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

هدف شورای وحدت ایجاد بسترهای رقابتی سالم در انتخابات پارلمانی آتی است.

  • کد خبر : 132064
هدف شورای وحدت ایجاد بسترهای رقابتی سالم در انتخابات پارلمانی آتی است.

حسن بیادی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی زندگی وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی از اهداف شورای وحدت گفت: از جمله اهداف شورای وحدت می توان به تحقق ملی، مشارکت ملی، سلامت و شکوفایی مردمی اشاره کرد. رقابت انتخاباتی در ستاد انتخابات. […]

حسن بیادی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی زندگی وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی از اهداف شورای وحدت گفت: از جمله اهداف شورای وحدت می توان به تحقق ملی، مشارکت ملی، سلامت و شکوفایی مردمی اشاره کرد. رقابت انتخاباتی در ستاد انتخابات.

بر اساس بیانیه صادره از سوی شورای وحدت، وی افزود: در این بیانیه پس از ارائه مسئولان ستادی و تهیه برنامه مشخص برای تمامی احزاب وابسته به شورای عالی وحدت، تصمیم گیری جدی و تصمیم گیری شده است. حرکتی پرشور برای دستیابی به هم افزایی است و باید برای مشارکت همه احزاب و جبهه های شورای عالی وحدت و تقویت پایگاه های ستادهای انتخاباتی در سراسر کشور به ویژه تهران انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت تصریح کرد: فراخوان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم که تمایل به عضویت در شورای وحدت و حضور در لیست انتخاباتی این شورا را دارند منتشر شد.

وی همچنین تاکید کرد: پس از تایید شورای نگهبان، افراد ذینفع می توانند رزومه خود را با شماره تلفن به تمامی پیک های داخلی و خارجی ارسال کنند.
“989126655705+” برای بررسی همه چیز ممکن است.

حسن بیادی در ادامه اظهار داشت: هیئت بازبینی بر اساس مدارک و سوابق تمامی داوطلبان در سراسر کشور، داوطلبان را انتخاب و با قرار گرفتن آنها در فهرست نهایی موافقت می کند.

وی با بیان اینکه پیشینه باید همراه با تجربه و تعهد باشد، یادآور شد: یکی از مواردی که شورای عالی وحدت برای اعضای جدید تصویب کرده، متعهد، متعهد و متخصص و دارای مقبولیت اجتماعی است.

حسن بیادی رئیس ستاد انتخاباتی شورای عالی وحدت در تهران گفت: این احتمال وجود دارد که یکی از شعارهای نهایی اعضای شورای عالی وحدت برای انتخابات امسال زمینه سازی برای برگزاری دومین دوره انتخابات باشد. گام انقلاب اسلامی».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.