افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

هدف دشمن تغییر محاسبات نظام است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 398384
هدف دشمن تغییر محاسبات نظام است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین آقامیری بعدازظهر سه شنبه در نشست توسل، همدلی و حماسه در اراک اظهار داشت: اگر بخواهیم در محاسبات آینده دچار اشتباه نشویم باید تحلیل درستی از حال و آینده داشته باشیم. . شرایط و زمانی که در آن زندگی می کنیم، بیایید آگاهی خود را افزایش دهیم. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین آقامیری بعدازظهر سه شنبه در نشست توسل، همدلی و حماسه در اراک اظهار داشت: اگر بخواهیم در محاسبات آینده دچار اشتباه نشویم باید تحلیل درستی از حال و آینده داشته باشیم. . شرایط و زمانی که در آن زندگی می کنیم، بیایید آگاهی خود را افزایش دهیم.

وی افزود: اکنون در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج)آهما زندگی می کنیم و عدم آگاهی نسبت به این مسائل باعث شد سال ها منتظر ظهور امام زمان (عج) باشیم.آه) و همچنین نسبت به روند غربی بدبین باشید.

هیأت الاسلام آقامیری گفت: دشمن در صدد برهم زدن محاسبات نظام است هر چند مبنای استکبار دشمنی با مرجعیت دین برای ایجاد شکاف بین ملت و نظام و تحریف واقعیت ها است، اما «جامعه با حقایق هدایت می شود».

حجت الاسلام آقامیری گفت: اسرائیل که تا دیروز قدرتمندترین کشور به شمار می رفت، اکنون مخالف حماس نیست و رژیمی که به بیمارستان ها، مدارس و خانه ها حمله می کند و ویران می کند و کودکان و نوجوانان را به شهادت می رساند یعنی در یک جنگ نظامی موفقیت آمیز نبوده است.

وی گفت: در سال 1403 شاهد وعده صدوق 1 و 2 و موشک باران یمن و حماس بودیم که انتظار می رود پاسخ این اقدامات ناجوانمردانه در سال جاری نیز صورت گیرد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در سال 58 گفت: امام راحل در سال 58 در سخنرانی خود اعلام کردند که اگر مسلمانان متحد شوند و هر کدام یک سطل آب بریزند می توانند اسرائیل را نابود کنند.

حجت الاسلام آقامیری ادامه داد: زمانی که امام راحل این جمله را بیان کردند، برخی نخبگان معتقد بودند که ایشان اسرائیل را نمی شناسند، در حالی که امام راحل حقایق را بیان می کردند، الان هم آن افراد معتقدند که چرا باید مقاومت کرد و آیا می توان به کفر فعلی ادامه داد؟ موافقت کرد.

وی با اشاره به اینکه قیام موعود شیعیان قطعی است، گفت: با توجه به اینکه نمی خواهیم آینده جامعه مخدوش شود، باید در عصر غیبت تمام توجهات معطوف به ولی فقیه باشد.

وی ادامه داد: جبهه دشمن پرچمدار واقعی را از جهات مختلف تهدید می کند باید از او محافظت کنیم زیرا پوشش دشمن برای همه آشکار شده است.

حجت الاسلام آقامیری گفت: باید به این واقعیت توجه داشته باشیم که قدرت اصلی ما فقط موشک نیست و اساس آن ایمان به خداست.

وی افزود: از مومنان انتظار می رود بر اساس سنت های الهی اقدام کنند و قطعاً پیروزی تا ظهور امام زمان در جبهه حق است.آه) رسیدن.

حجت الاسلام آقامیری گفت: با توجه به آغاز فصل سرما انتظار می رود ملت با علم به این که امتحان الهی است برای پرداخت کمک های مالی خود به مردم مظلوم و بی دفاع لبنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.