افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

هدف اصلی کار من توجه به کسب و کار و اشتغال مردم است – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

  • کد خبر : 251130
هدف اصلی کار من توجه به کسب و کار و اشتغال مردم است – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، ابوطالب شفقت امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهر باید دوره شناسایی را پشت سر بگذارند، اظهار داشت: در این دوره از شوراهای اسلامی شهر لرستان باید گذرانده شود. وی بدون […]

به گزارش خبرنگار مهر ، ابوطالب شفقت امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهر باید دوره شناسایی را پشت سر بگذارند، اظهار داشت: در این دوره از شوراهای اسلامی شهر لرستان باید گذرانده شود. وی بدون نگرانی و با آرامش گفت: جمع آوری شوراهای شهر بهترین منبع اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده و ادامه کارهای نیمه تمام و همچنین ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه و پیشرفت استان است.

وی شوراها را رمز خدمت به مناطق شهری و روستایی خواند و افزود: اصول عدالت رفتاری و ارتباط باید در شوراها و دستگاه های حاکمیتی استان ایجاد شود.

استاندار لرستان گفت: با توجه به مشکلات موجود، نیاز به فعالیت و توسعه استان به ویژه در زمینه زیرساخت ها و آمادگی برای سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال و فعالیت تجاری بسیار بالاست.

شفقت تصریح کرد: کسب و کار و اشتغال را سرلوحه کار خود قرار داده ام و باید با افزایش درآمد مردم در ارتقای رفاه اجتماعی تلاش کنیم.

وی افزود: برای تحقق این امر رفتار صحیح و تامین زیرساخت های عمرانی و اقتصادی ضروری است.

استاندار لرستان بر لزوم فراهم سازی فضا و بستر مناسب برای سرمایه گذاری تاکید کرد و تصریح کرد: در این راستا تشکیل اتحادیه های اقتصادی از جمله تعاونی های روستایی و مشارکت مردمی بسیار حائز اهمیت است.

شفقت با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه لازمه پیشرفت لرستان است، گفت: به همه دستگاه ها به ویژه معاونین تذکر می دهیم که انصاف داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.