افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

هدف اصلی دشمن ناامن کردن جامعه است.

  • کد خبر : 410338
هدف اصلی دشمن ناامن کردن جامعه است.

ایسنا/پرس نماینده مردم بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور به فرا رسیدن سالروز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اشاره کرد و افزود: 2 سال پیش در چنین روزی حرم شاهچراغ (ره) ) مورد حمله قرار گرفت ) و مشغول نماز بودند. قطعا هدف اصلی دشمن از این اقدامات ناامن […]

ایسنا/پرس نماینده مردم بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور به فرا رسیدن سالروز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اشاره کرد و افزود: 2 سال پیش در چنین روزی حرم شاهچراغ (ره) ) مورد حمله قرار گرفت ) و مشغول نماز بودند. قطعا هدف اصلی دشمن از این اقدامات ناامن کردن جامعه است.

سردار سرتیپ محمدعلی قمی امروز ۱۴ آبان ماه در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در مدارس استان فارس با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل گفت: شعار هفته پدافند غیرعامل امسال «راهبرد امنیتی امروز» است. که انقلاب اسلامی ما همیشه یک تهدید بوده است، اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل برای ما آشکار است.

وی افزود: در سال 59 رژیم بعث عراق با حمایت دنیای غرب به ایران حمله کرد و در عین حال تهدید کرد که در صورت مقاومت حمله دیگری انجام خواهیم داد اما امام خمینی (ره) شجاعانه دستور مقابله را دادند. تهاجم دشمن

قمی تصریح کرد: دشمن با جمهوری اسلامی ایران که برخورد استکبارستیزی دارد و از مردم محروم، آزاده و مظلوم جهان دفاع می کند مشکل دارد و همواره نظام ما را تهدید کرده است.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در کشور ما بحران های ناشی از بلایای طبیعی را داریم و این بحران ها در طول تاریخ وجود داشته است اما در پدافند غیرعامل با تهدیداتی با محوریت انسان مواجه هستیم.

وی گفت: امروزه از طریق شبکه های مجازی به مردم اطلاعات می دهند تا روح مردم را از بین ببرند در حالی که در سرزمین های اشغالی به شدت با انتشار اطلاعات مقابله می کنند و نمونه آن بعد از صادق 2 و افرادی که عکس گذاشته بودند رخ داد. از اصابت موشک های ایرانی، بازداشت شدند.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف است، بنابراین در قالب پدافند غیرعامل در حال اجرای طرح هایی برای مقابله با هر یک از تهدیدات دشمن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید در مقابله با تهدیدات دشمن در پدافند غیرعامل فعال باشند، گفت: دانش آموزان باید در فضای مجازی هوشیار باشند و هیچ خبری را بدون ارزیابی صحت آن منتشر نکنند چرا که انتشار اخبار جعلی مانند ریختن آب به آسیاب دشمن است.

معاون بسیج و رئیس امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مهم ترین موضوع در پدافند غیرعامل برنامه ریزی برای مقابله با آسیب های ناشی از بحران است، بنابراین باید در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.