افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

هدف احمدی نژاد از ثبت نام در انتخابات چه بود؟ / جامعه 1403 از احمدی نژاد گذشت

  • کد خبر : 290464
هدف احمدی نژاد از ثبت نام در انتخابات چه بود؟  / جامعه 1403 از احمدی نژاد گذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با رسوایی های متعددی همراه بوده است. این روزها او به سطح شهر می رود و عده ای از طرفدارانش او را دنبال می کنند تا نشان دهند محبوب است، اما اول اینکه آیا اوست؟ و دوم اینکه در شرایطی که احتمال تایید […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با رسوایی های متعددی همراه بوده است. این روزها او به سطح شهر می رود و عده ای از طرفدارانش او را دنبال می کنند تا نشان دهند محبوب است، اما اول اینکه آیا اوست؟ و دوم اینکه در شرایطی که احتمال تایید رتبه او قد بلند است، هدفش چیست؟ . مقدار کمی؟

به گزارش خبرداغ، ناصر ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی در این باره گفت: آقای احمدی نژاد می خواهد در عرصه سیاسی بماند و به همین دلیل هر از چند گاهی می آید و دست به اقدام سیاسی می زند و هیچ وقت به طور کامل نخواسته است. از صحنه سیاسی خارج شود هم رد صلاحیت و هم تایید صلاحیت برای او یک عمل سیاسی محسوب می شود و پسندیده است و این ماجرا به همین منوال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: احمدی نژاد وقتی برای انتخابات ثبت نام می کند فارغ از اینکه رد یا تایید شده باشد تصور می کند که جزو نامزدهای ریاست جمهوری است، تنها خواسته اش این است که هر از چند گاهی در تیتر رسانه ها و فضای مجازی ظاهر شود.

این تحلیلگر سیاسی همچنین تصریح کرد: آقای احمدی نژاد می خواهد در ذهن ها بماند، اگر رد صلاحیت شود به مخاطبانش می گوید که چقدر مظلوم بوده چون چندین بار من را رد صلاحیت کرده اند، در واقع اگر از هر نظر به ایشان نگاه کنیم. او به دنبال ایجاد هرج و مرج روانی در جامعه است تا فراموش نشود.»

ایمانی در پایان گفت: به عنوان مثال در سال 96 این امکان وجود داشت که اگر تصویب می شد بیشترین رای را بیاورد اما اکنون اینطور نیست و 1403 نفر آن را تایید کرده اند.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.