افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

هدایت استقلال افتخار بزرگی است، ما برای چالش ها آماده ایم

  • کد خبر : 401334
هدایت استقلال افتخار بزرگی است، ما برای چالش ها آماده ایم

کد خبر: ۴۸۰۵۷۸ // 27 رجوع کنید به 1403 // ۲۱:۴۳:۵۶ پیتسو موسیمان که به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد، از آغاز فعالیت خود در این باشگاه صحبت کرد. به گزارش فرتاک نیوز، موسیمانه اکنون هدایت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت و کادر مربیگری او شامل ماهیر داویدز، کابلو رانگوآگا، موسی متلابا […]

کد خبر:
۴۸۰۵۷۸

//

27 رجوع کنید به 1403
//

۲۱:۴۳:۵۶


پیتسو موسیمان که به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد، از آغاز فعالیت خود در این باشگاه صحبت کرد.




به گزارش فرتاک نیوز،

موسیمانه اکنون هدایت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت و کادر مربیگری او شامل ماهیر داویدز، کابلو رانگوآگا، موسی متلابا و کایل سولومون خواهد بود.

در حال حاضر استقلال پس از 7 بازی و 8 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد. این باشگاه همچنین به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. آنها فصل گذشته نایب قهرمان لیگ بودند و در حال حاضر برای خروج از بحران تلاش می کنند.

پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال درباره شروع کارش در این تیم گفت: استقلال تهران باشگاه بسیار بزرگی در منطقه خلیج فارس است که سابقه طولانی و درخشانی دارد، دو ستاره لیگ قهرمانان آسیا در لوگوی باشگاه نشان می دهد. سطح بالای این باشگاه در سال 2022 به دست آورد و ما می توانیم باور کنیم که هوادارانش دوباره تشنه افتخار هستند، اما ما به رهبری چنین باشگاهی افتخار می کنیم برای اعتماد به ما آماده ایم کار خود را شروع کنیم.

مویرا تله گال، مدیرعامل شرکت مدیریت ورزشی ام تی اسپورت که در زمینه ارائه خدمات به ورزشکاران، مربیان و باشگاه های ورزشی فعالیت می کند و با موسیمان همکاری می کند، گفت: پیتسو موسیمانه و تیم فنی وی همواره با چالش ها و در بزرگترین چالش ها روبرو هستند. استادیوم‌های فوتبال جهان موفقیت‌آمیز بوده است.



آیا این خبر برای شما مفید بود؟



کد خبر:
۴۸۰۵۷۸

//

27 رجوع کنید به 1403
//

۲۱:۴۳:۵۶


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.