افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

هت تریک عیسی در بازگشت به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 187357
هت تریک عیسی در بازگشت به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

عیسی آل کثیر پیش از این بازگشت خوب و قدرتمندی را در پرسپولیس تجربه کرد و حالا به دنبال سومین بازگشت قدرتمند به این تیم است. عیسی آل کثیر با وجود اینکه اوایل این فصل راهی سپاهان شد و تنها 6 ماه از این تیم دور بود به پرسپولیس بازگشت. اما برای عیسی که در […]

عیسی آل کثیر پیش از این بازگشت خوب و قدرتمندی را در پرسپولیس تجربه کرد و حالا به دنبال سومین بازگشت قدرتمند به این تیم است.

عیسی آل کثیر با وجود اینکه اوایل این فصل راهی سپاهان شد و تنها 6 ماه از این تیم دور بود به پرسپولیس بازگشت.

اما برای عیسی که در 18 فوریه در سن 33 سالگی و 34 سالگی خواهد مرد، این شروعی متفاوت و جدید خواهد بود. این سومین حضور این مهاجم جوانرود دزفولی در پرسپولیس است و با توجه به کیفیت فنی و عزم او برای درخشش، انتظار می رود خط حمله پرسپولیس با حضور این مهاجم، شهاب زاهدی و احتمالا علی علیپور احیا شود.

عیسی آل کثیر برای اولین بار در تابستان 2019 پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و پس از درخشش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در آن روزهای طلایی، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدت 6 ماه محروم شد. آل کثیر که به دلیل این محرومیت دچار مصدومیت شدید روحی، فنی و بدنی شده بود، پس از این محرومیت طولانی و عجیب برگشت و خیلی زود شروع به گلزنی کرد و در دیدارهای مهمی مانند سوپرجام قدرت تمام کننده خود را به نمایش گذاشت.

آل کثیر در پایان نیم فصل اول لیگ بیست و یکم مصدوم شد و پس از دو ماه تا رضایت از عمل جراحی، از نیم فصل قبل به پرسپولیس بازگشت و نقش مهمی را ایفا کرد. در دربی گلزنی در دیدارهای مهمی چون دربی و حذفی جام حذفی سرخ ها بازگشتی رویایی داشتند و پرسپولیس سه گانه تاریخی را به دست آورد.

حالا عیسی برای سومین بار به پرسپولیس برمی گردد و به نوعی بازگشته است. او در دو کامبک قبلی خود فوق العاده بوده و نشان داده است که بهتر از هرکسی می داند چگونه برگردد. آل کثیر وظیفه دارد به پرسپولیس برگردد تا هواداران دلشکسته ای که مخالف این بازگشت هستند را جلب کند. البته اگر عیسی بازگشت قدرتمندی به ترکیب پرسپولیس داشته باشد و بتواند بار روی خط جلوی این تیم را کم کند، نیازی به عذرخواهی یا توضیح اینکه چرا به دلیل پیشنهاد بهتر رفت و حالا برگشته، نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)