افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

هتل های مقرون به صرفه در آنتالیا; اقامتی راحت با بودجه کم.

  • کد خبر : 367157
هتل های مقرون به صرفه در آنتالیا; اقامتی راحت با بودجه کم.

هتل های سه ستاره بهترین گزینه برای گردشگران هستند. این هتل ها خدمات مناسب و مقرون به صرفه ای را به مسافران ارائه می دهند. به این ترتیب می توانند علاوه بر مسافرت و تفریح، هزینه کمتری برای اقامت در هتل بپردازند. در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم هتل های شهر […]

هتل های سه ستاره بهترین گزینه برای گردشگران هستند. این هتل ها خدمات مناسب و مقرون به صرفه ای را به مسافران ارائه می دهند. به این ترتیب می توانند علاوه بر مسافرت و تفریح، هزینه کمتری برای اقامت در هتل بپردازند. در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم هتل های شهر آنتالیا بیایید صحبت کنیم

هتل آیهان

یکی از گران ترین هتل های آنتالیا هتل آیهان است. این هتل دارای سه ستاره بوده و سال افتتاح آن سال 1393 بوده است.هتل آیهان توانسته رضایت بسیاری از مسافران و گردشگران را جلب کند. این هتل زیبا با 8 طبقه و 33 واحد اقامتی پذیرای گردشگران عزیز می باشد. امکانات پیشرفته ای با توجه به هزینه هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد که شامل سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، کافی شاپ، تلویزیون، لوازم آرایشی، مینی بار، وای فای، حمام اختصاصی، سرویس بیدارباش، آسانسور، اتو، خشکشویی می شود. و غیره؛ بنابراین امکانات و خدمات بیشتری در هتل برای رفاه حال گردشگران طراحی شده است. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته برای راهنمایی و کمک به گردشگران آماده است. اگر برای رفت و برگشت از فرودگاه به هتل نیاز به ترانسفر فرودگاهی دارید، باید با پرداخت هزینه اضافی این گزینه را دریافت کنید. هتل های شهر آنتالیا با امکانات مدرن برای مسافران آماده شده است. در هتل آیهان تخت های مختلفی برای تعداد افراد مختلف طراحی شده است. برای گردشگرانی که بودجه سفر محدودی دارند، هتل های ارزان قیمت کمک بزرگی در صرفه جویی در هزینه های سفر هستند. هتل آیهان گزینه بسیار مناسبی برای این نوع مسافران برای داشتن اقامتی راحت است.

هتل بوتیک ال بوتیک

یکی از هتل های آنتالیا Al Boutique است. هتلی سه ستاره در محله کنیالتی که در مدار ساحلی این منطقه قرار دارد. این هتل جذاب در نزدیکی جاذبه های گردشگری محبوب واقع شده است. به همین دلیل هتل ال بوتیک یکی از هتل های معروف برای گردشگران محسوب می شود. 18 واحد برای اقامت راحت گردشگران طراحی شده است که میزبان گرمی برای مسافران خواهد بود. حداکثر تعداد افرادی که می توانند در اتاق ها اقامت کنند، چهار بزرگسال است.

تخت های دو نفره و تاشو برای خواب و استراحت مسافران تعبیه شده بود. برای کسانی که نمای اتاق برایشان بسیار مهم است. اتاق های هتل ال بوتیک منظره زیبایی از باغ، استخر و شهر را نشان می دهند. خستگی قدم زدن در شهر و قدم زدن در خیابان های آنتالیا با یک فنجان قهوه و تامل در مناظر زیبا از بین می رود. پارک دلفین و موزه باستان شناسی از جمله جاذبه های نزدیک به این هتل هستند. هیچ رستورانی در این هتل وجود ندارد. خوشبختانه این هتل دارای آشپزخانه های مجهز با امکانات کافی می باشد.

گردشگران می توانند غذای مورد علاقه خود را در این هتل زیبا طبخ کنند و با کمترین هزینه سفر خود را سپری کنند. برای مسافرانی که می خواهند غذاهای جدید و ترکی سرو کنند، رستوران های بزرگ مخصوصی در اطراف هتل ایجاد شده است که همگی غذاهای باکیفیت طبخ می کنند. مهم ترین چیزی که در این هتل جلب توجه می کند استخر روباز است. باغ و گل های اطراف استخر منظره ای رویایی ایجاد می کند. گردشگران می توانند از استخر روباز این هتل استفاده کرده و لحظات شادی را رقم بزنند.

هتل لیمون

هتل هایی در شهر آنتالیا با متریال و ساخت و ساز جذاب تاسیس و افتتاح شده است. هتل لیمون در منطقه کنیالتی واقع شده است و تنها یک پیاده روی کوتاه از ساحل آنتالیا فاصله دارد. یکی از جاذبه های گردشگری معروف آنتالیا، آکواریوم آنتالیا است. این آکواریوم بسیار بزرگ حیوانات آبزی جذابی را برای مشاهده به نمایش می گذارد. 28 واحد اقامتی هتل لیمون پذیرای گردشگران عزیز می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا محسوب می شود و امکانات ویژه ای را در اختیار گردشگران سه ستاره قرار می دهد. اتاق های این هتل عبارتند از:

هتل لیمون

  • اتاق چهار تخته: یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره برای چهار گردشگر وجود دارد.
  • اتاق دوقلو: این اتاق با دو تخت یک نفره برای دو گردشگر طراحی شده است. این اتاق برای سفرهای دوستانه دو نفره ایده خوبی به نظر می رسد.
  • اتاق دو نفره: با یک تخت دو نفره، استراحت و خواب دلپذیری را برای زوج ها فراهم می کند.
  • اتاق سه نفره با نمای استخر: با سه تخت یک نفره و نمای بسیار جذاب، اقامتی راحت را برای سه گردشگر فراهم می کند.
  • اتاق تریپل: این اتاق با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره گزینه مناسبی برای مسافران است و جذابیت آنتالیا را چند برابر می کند.

حرف پایانی

هتل های شهر آنتالیا دارای ویژگی های زیبا، منحصر به فرد، جذاب و راحت هستند که گردشگران برای مدیریت بهتر هزینه های سفر خود هتل های خوب و ارزان را انتخاب می کنند. اگر برای اولین بار است که به آنتالیا سفر می کنید و قصد کاهش هزینه ها را دارید، می توانید هتل های ذکر شده در این مقاله را رزرو کنید. هتل ها از جمله اقامتگاه های مقرون به صرفه و راحت هستند. آنتالیا میزبان رستوران ها، استخرها، بازارهای آنتالیا، مکان های رقص و رقص، فستیوال ها و فستیوال های مختلف است که لحظات به یاد ماندنی را در یفار رقم می زند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.