افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

هتلداری در ایران چندان سودآور نیست/ جاذبه های طبیعی و باستانی زیادی داریم; اما در حوزه گردشگری + سینما نتوانسته ایم رشد کنیم.

  • کد خبر : 368133
هتلداری در ایران چندان سودآور نیست/ جاذبه های طبیعی و باستانی زیادی داریم; اما در حوزه گردشگری + سینما نتوانسته ایم رشد کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حوزه مدیریت همواره محل برخورد تئوری ها و سبک های مختلف مدیریتی بوده است. صرف نظر از هر گونه بحث و جدل در این زمینه، هنگام پرداختن به مدیریت سازمان ها، شرکت ها و … باید اذعان داشت که بخش بزرگی از مدیریت، ظرفیت ذاتی مدیر است. به نظر می […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حوزه مدیریت همواره محل برخورد تئوری ها و سبک های مختلف مدیریتی بوده است. صرف نظر از هر گونه بحث و جدل در این زمینه، هنگام پرداختن به مدیریت سازمان ها، شرکت ها و … باید اذعان داشت که بخش بزرگی از مدیریت، ظرفیت ذاتی مدیر است.

به نظر می رسد با حضور زنان در عرصه مدیریت کلان بتوان ویژگی های مدیریت زنانه را برشمرد.

ویژگی هایی که باعث تحول، جهش، پیشرفت و کارآمدی مجموعه های زیر نظر بانوان می شود، میزان تعامل این مجموعه ها را نشان می دهد. به نظر می رسد در این مجموعه ها مشارکت مردم در اثربخشی و فعالیت ها بیشتر از سایر مجموعه ها باشد. علاوه بر این، در کاهش تنش و ایجاد ایده، نظم و چارچوب بیشتر برای نیروی انسانی، حل مسائل و مشکلات مجموعه ها، پیشرفت های دقیق تری صورت می گیرد.

اثربخشی و رشد در شاخص های مختلف سازمانی و نیز غلبه بر خطرات آتی، می تواند بهترین توضیح برای قدرت ذاتی مدیریت در زنان باشد. اکنون که حضور زنان در کابینه رئیس جمهور شعاع های امیدی را ایجاد کرده است، امیدواریم شاهد حضور زنان توانمند و کارآمد در عرصه های مختلف مدیریتی باشیم.

فریبا عباسی وی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی است. وی ضمن حضور در اتاق خبر رکنا با اعضای اتاق خبر و با خبرنگار اجتماعی این رسانه گفت و گو کرد.

وی به عنوان زنی که نزدیک به یک سال در این سمت حضور دارد توانسته گام های بسیار موثری در جهت مدیریت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی به ویژه هتل ایرانگردی و جهانگردی بردارد.

فریبا عباسی در گفتگوی تفصیلی با رکنا به موضوعات و چالش های مختلف در حوزه گردشگری ایران پرداخته است که می توانید هر قسمت را به تفکیک در رکنا بخوانید.

فریبا عباسی در گفت وگو با رکنا گفت: صنعت گردشگری و خصوصاً هتلداری در ایران چندان سودآور و رونق ندارد و کسانی که در این صنعت موهای خاکستری داشته اند عمدتاً به دلیل علاقه در این صنعت می مانند. متاسفانه در ایران با اینکه جاذبه های طبیعی و باستانی زیادی داریم. اما در حوزه گردشگری نتوانسته ایم رشد چندانی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این مهم مستلزم یک سری حمایت ها و خدماتی است که می توان به هتلداران دولتی و خصوصی ارائه کرد و باعث حمایت و تشویق عزیزانی شد که در این صنعت هستند. صنعت گردشگری آنقدر سودآور است که می تواند جایگزین صنعت نفت شود اما باید به آن توجه ویژه ای داشت.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی افزود: هتل های ایرانگردی و جهانگردی با قدمتی بالغ بر 40 سال و در سال های اخیر گهگاه مورد بازسازی قرار گرفته اند. اما از آنجایی که هتل فضایی است که دائماً مورد استفاده قرار می گیرد، تعمیر، نگهداری، تجهیز و بازسازی آن کاری دشوار اما بسیار ارزشمند است.

فریبا عباسی در ادامه گفت: از 21 مهرماه که مسئولیت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی را بر عهده داشتم اقداماتی را در زمینه تجهیزات و نوسازی آبینه و تاسیسات انجام دادیم که در سال های اخیر چندان مورد توجه قرار نگرفت. . با استفاده از قابلیت سیستم مانیتورینگ هتل میهمانان هتل می توانند با ارسال عکس و فیلم به ما اطلاع دهند و در صورت عدم رضایت اعلام کنند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی افزود: اکثر مسافران از اینکه در صورت عدم امکان توسعه، باید خدمات و تجهیزات هتل ها ارتقا یابد، ابراز نارضایتی کردند. به محض اینکه مدیریت را به دست گرفتیم، با یک تیم حرفه ای کار کردم تا نوع اقداماتی که باید انجام شود را محاسبه کرده و آنها را اولویت بندی کردم. هتل های استقبال کننده بیشتر؛ به عنوان مثال هتل های کرمان، ارومیه، دیزین و سنندج را ارزیابی و بازسازی می کنیم.

فریبا عباسی در پایان گفت: مناسب سازی هایی برای ورود بازنشستگان و افراد دارای معلولیت انجام شده است. البته در این راستا کار زیادی پیش رو داریم و پروژه های سرمایه گذاری و توسعه ای در پیش داریم که با هدف استفاده حداکثری از املاک و دارایی ها خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.