افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

هایلایت لب با آرایش / فک کری مدل های خارجی پول ندارند ژل بزنند نه دنیا طبیعی است

  • کد خبر : 203809
هایلایت لب با آرایش / فک کری مدل های خارجی پول ندارند ژل بزنند نه دنیا طبیعی است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه تلاش خود را می کنند تا زیباتر شوند، اما در این میان برخی افراد با توجه به افزایش تعداد جراحی ها به این روش روی می آورند و از این طریق زیبایی را بیشتر می کنند و برخی افراد باهوش تر و موفق […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه تلاش خود را می کنند تا زیباتر شوند، اما در این میان برخی افراد با توجه به افزایش تعداد جراحی ها به این روش روی می آورند و از این طریق زیبایی را بیشتر می کنند و برخی افراد باهوش تر و موفق می شوند. از طریق آرایش، زیرا امروزه بسیار آسان است که با استفاده از آرایش خود را به بهترین نسخه از خود تبدیل کنید، به عنوان مثال، اگر می خواهید مژه هایی بلند و حجیم داشته باشید، کاشت آنها ضروری نیست و می توانید با دانستن نحوه استفاده این کار را انجام دهید. ریمل، این مژه ها را خودتان بکشید و با یک سری ترفندها مانند استفاده از پودر بچه مژه هایتان را فوق العاده بلند کنید.

مشکل دیگری که وجود دارد این است که شما باید از هر روش زیبایی به صورت عادی استفاده کنید، یعنی به آرایش سنگین وابسته نباشید و این موضوع را تقسیم کنید، یعنی برای زیباتر شدن، رنگ موی زیبا را انتخاب کنید که در صورت انتخاب رنگ های مناسب شما را تا نیمه راه زیبایی می برد و فرقی نمی کند آرایش داشته باشید یا نه، در این میان، حتی تعدادی رنگ موی جوان کننده وجود دارد که شما را بسیار جوان تر از خودتان نشان می دهد. آنها می توانند و شما می توانید به معجزه آنها ایمان داشته باشید تا شما را جوان تر نشان دهد. حالا بیایید به مقاله امروزی که در مورد برجسته کردن لب ها با آرایش برای آن دسته از خانم هایی است که علاقه مند به داشتن لب های پرتر بدون تزریق ژل هستند، می پردازیم، پس اجازه دهید معجزه آرایش را از خود دور کند و با ما همراه باشید.

لب ها را با کرم پودر برجسته کنید

برای برجسته کردن لب های خود با کرم پودر، می توانید طبق دستور زیر عمل کنید:

اول از همه، لب های خود را آبرسانی کنید و آنها را مرطوب کنید.

پوست مرده را از بین ببرید و لب های خود را نرم کنید، برای این کار می توانید از اسکراب مخصوص لب استفاده کنید یا برای این کار اسکراب درست کنید.

برای تهیه یک اسکراب خانگی برای لب های خود کافی است یک قاشق غذاخوری شکر را با کمی عسل ترکیب کنید و روی لب های خود بمالید و بعد از چند دقیقه بشویید و سپس از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

حالا مقداری کرم پودر یا حتی کانسیلر بردارید و لب هایتان را به خوبی با آن بپوشانید.

حالا با استفاده از مداد همرنگ پوست، خط لب را دور لب هایتان بزنید و شکل آن ها را اصلاح کنید.

سپس با استفاده از مداد، همان رنگ رژ لب خود را روی خط لبی که کشیده اید پر کنید و سپس رژ لب خود را لکه دار کنید و از برق لب برای بزرگتر نشان دادن لب ها استفاده کنید.

برجسته کردن لب ها با آرایش.

برای برجسته کردن لب های خود، با آرایش یک خط تیره بکشید.

برای انجام این ترفند ابتدا باید رنگ رژ لب خود را مشخص کنید، برای این کار توصیه می کنیم رژ لب هایی را انتخاب کنید که شدت بیشتری دارند و سپس مراحل زیر را دنبال کنید تا لب هایتان با این رژلب و البته خط لبتان بزرگتر به نظر برسد. . پرتو:

  • ابتدا خط لبی بکشید که چند درجه تیره تر از رژ لب دور لبتان است.
  • گوشه های لب خود را مطابق تصویر تیره کنید و داخل لب را کمی خط بکشید.
  • حالا رژ لبتان را بزنید و با کمک برس لب خط لبتان را با رژ لبتان ترکیب کنید تا خطوط از بین بروند و در نهایت لب هایتان بزرگ به نظر برسند.

برجسته کردن لب ها با آرایش.

لب ها را با برق لب برجسته کنید

یکی دیگر از محصولات آرایشی که می تواند در برجسته کردن لب ها تاثیر فوق العاده ای داشته باشد براق کننده لب است که برای اینکه با کمک آن لب های خود را بزرگتر نشان دهید باید با رژ لب همرنگ با مداد دور لب خود را خط بکشید. . اگر لب هایتان بزرگ هستند این خط را بیرون لبتان نکشید و باید درست روی لبتان باشد اما اگر باریک و کوچک هستند خط لبتان را بالای لب بکشید. حالا می توانید یک رژ لب کم رنگ بزنید و سپس از برق لب استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که اگر رژ لب شما خیلی روشن باشد و برق لب بخورید، ممکن است احساس خجالت کنید یا حتی احساس کنید که آرایشتان کثیف است.

برجسته کردن لب ها با آرایش.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.