افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

هایلایتر صورت چیست؟ یک راه ساده برای داشتن چهره ای درخشان

  • کد خبر : 125827
هایلایتر صورت چیست؟  یک راه ساده برای داشتن چهره ای درخشان

هایلایتر صورت منعکس کننده نور و ایجاد درخشش به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی روی پوست استفاده می شود. در دنیای آرایش و زیبایی هر روز شاهد ظهور روش ها و محصولاتی هستیم که می تواند زیبایی چهره ما را برجسته کند. از آنجایی که صورت بخشی از بدن است که مستقیماً با […]

هایلایتر صورت منعکس کننده نور و ایجاد درخشش به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی روی پوست استفاده می شود. در دنیای آرایش و زیبایی هر روز شاهد ظهور روش ها و محصولاتی هستیم که می تواند زیبایی چهره ما را برجسته کند. از آنجایی که صورت بخشی از بدن است که مستقیماً با دیگران در تماس است، بسیاری از ما به دنبال راهی برای ایجاد جلوه ای جذاب و درخشان به پوست صورت خود هستیم. از این نظر، هایلایتر صورت به عنوان یکی از بهترین محصولات آرایشی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

این شعبده باز کوچک که در بسیاری از کیف های آرایش زنانه جا می شود، با یک حرکت ساده به چهره شما نوری بی نظیر می بخشد. اما آیا با انواع هایلایتر صورت آشنا هستید؟ چه کاربردهایی دارد و چگونه استفاده می شود؟ اگر علاقه مند به دانستن هستید کانتور صورت با آرایش اگر چنین است، تا پایان مقاله با اسمارتک نیوز همراه باشید.

روشنگر چیست و برای چیست؟

هایلایترها محصولات آرایشی محبوبی هستند که منعکس کننده نور هستند که برای ایجاد درخشندگی به پوست طراحی شده اند. این محصولات همه کاره معمولاً به صورت پودر، خامه و مایع در دسترس هستند. هایلایترهای آرایشی در نواحی خاصی از صورت مانند استخوان گونه، ابروها و انحنای لب بالایی برای ایجاد ابعاد و برجسته کردن ویژگی های طبیعی استفاده می شود. در ادامه با کاربرد هایلایتر صورت آشنا خواهید شد.

هایلایتر چیست؟
هایلایتر چیست؟
  • برجسته سازی ساختار صورت.

هایلایت ساختار صورت: هایلایتر به شما این امکان را می دهد تا بر انحنای طبیعی صورت خود تأکید کنید و برخی از نکات مهم را برجسته کنید. به عنوان مثال، می توانید گونه ها، شانه ها و بین ابروها را برجسته کنید.

  • ایجاد درخشش و درخشندگی.

هایلایتر صورت می تواند باعث درخشندگی و درخشندگی پوست صورت شما شود و ظاهری جوان و شاداب به شما ببخشد. با قرار دادن هایلایتر روی قسمت های خاصی از صورت می توانید جلوه ای روشن ایجاد کنید و جلوه ای درخشان و درخشان به پوست ببخشید.

  • نقاط ضعف را پنهان کنید

هایلایتر صورت می تواند نقاط ضعیف و ناهماهنگی صورت شما را بپوشاند و توجه را از این نقاط دور کند.

به طور کلی، هایلایتر صورت برای هایلایت و روشن کردن قسمت های خاصی از صورت استفاده می شود و می تواند به تکمیل ظاهر آرایش کمک کند.

تا اینجا با هایلایتر و کاربردهای آن آشنا شدید، اما آیا با انواع هایلایتر صورت آشنا هستید؟ با ما باشید تا انواع هایلایتر صورت را به شما معرفی کنیم.

انواع هایلایتر با توجه به نوع بافت

هایلایترها بر اساس بافت به 3 دسته پودری، مایع و کرم تقسیم می شوند. با ما همراه باشید تا با انواع هایلایتر صورت با توجه به نوع بافت آشنا شوید.

هایلایتر مایع

هایلایتر مایع یکی از پرطرفدارترین هایلایترهای صورت است و برای همه رنگ پوست ها مناسب است. هایلایتر مایع بافتی صاف دارد، بنابراین اگر پوست خشکی دارید، این هایلایتر برای شما مناسب است. برای استفاده از هایلایتر مایع ابتدا چند قطره از آن را روی نقاط برجسته صورت بریزید و ترجیحا با انگشت خود مخلوط کنید. قبل از استفاده از این محصول مرطوب کننده و پودر را فراموش نکنید.

هایلایتر پودری

نوع دیگری از هایلایتر صورت، هایلایتر پودری است که رنگ های مختلفی دارد. اگر به آرایش ملایم و صورت طبیعی علاقه دارید، هایلایتر پودری گزینه خوبی برای شماست. اما این نوع هایلایتر برای چه نوع پوستی مناسب است؟ افرادی که پوست چرب و مختلط دارند باید از هایلایتر صورت پودری استفاده کنند. با استفاده از یک برس مناسب به تدریج کمی از پودر را به پوست پیشانی، گونه ها، بینی و چانه خود بمالید.

هایلایتر کرمی

هایلایتر کرمی مدل دیگری از این محصولات کاربردی است که برای افرادی که پوست خشک دارند بهترین است. اگر به آرایش شدید علاقه دارید یا به یک مراسم خاص مانند عروسی دعوت شده اید، هایلایتر کرم برای شما مناسب است. اما در نظر داشته باشید که این هایلایتر رنگدانه های بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد. بنابراین، هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید و زیاده روی نکنید زیرا می تواند چهره شما را غیرطبیعی نشان دهد.

انواع هایلایتر صورتانواع هایلایتر صورت
انواع هایلایتر صورت

راهنمای انتخاب بهترین هایلایتر مناسب برای پوست صورت

در انتخاب رنگ هایلایتر باید دقت زیادی داشته باشید زیرا انتخاب نامناسب می تواند نتیجه نهایی آرایش شما را خراب کند. با آموزش هایلایتر صورت شما قادر خواهید بود بهترین رنگ هایلایتر را برای پوست خود انتخاب کنید و آرایشی جذاب و طبیعی به نمایش بگذارید.

1. پوست بسیار روشن

اگر پوست شما خیلی روشن است، بهتر است از هایلایترهایی در طیف نقره ای یا رنگ هایی مانند رنگ یاسی بسیار روشن یا مرواریدی استفاده کنید. این رنگ ها به پوست شما توجه و درخشندگی می دهند.

2. پوست متوسط ​​یا تیره

اگر رنگ پوست شما متوسط ​​یا گندمی است، رنگ های هلویی یا رزگلد برای شما مناسب است. بهتر است از هایلایت های خیلی روشن یا خیلی تیره استفاده نکنید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.

3. تیره متوسط ​​تا زیتونی

از رنگ های خیلی روشن خودداری کنید. در عوض، ترجیح دهید از رنگ های صورتی، هلویی و گرم استفاده کنید که ظاهری طبیعی به پوست شما می بخشد.

4. پوست زیتونی تا تیره

رنگ های طلایی یا خرمایی می توانند جذابیت پوست شما را دو چندان کنند. این رنگ ها به پوست زیتونی و تیره می آید و برای شما مناسب است.

نحوه استفاده از هایلایتر برای انواع صورت

هایلایتر یکی از ابزارهای مهم آرایشی است که می تواند چهره شما را شاداب تر و جذاب تر نشان دهد. اما نحوه استفاده از هایلایتر و انواع کانتور صورت ممکن است متفاوت باشد. در زیر نحوه استفاده از هایلایتر برای انواع مختلف صورت را یاد خواهید گرفت:

در این نوع صورت که به عنوان یکی از ایده آل ترین فرم های صورت شناخته می شود، عرض صورت کمتر از طول آن است. پیشانی اغلب کوتاه‌تر از چانه در این نوع صورت است، بنابراین استفاده از کانتور برای متعادل کردن ویژگی‌های صورت می‌تواند بسیار مفید باشد. در صورت بیضی شکل، هایلایت زیر چشم، روی چانه و وسط پیشانی باعث ایجاد تعادل بین اجزای صورت می شود.

برای صورت مربعی که مشخصه آن پهنای یکسان بین پیشانی، فک و استخوان گونه است، باید شقیقه ها و فک را تیره کنید و نیمی از گونه ها، نیمی از بینی و چانه را برجسته کنید. این کارها به شما کمک می کند تا نسبت ها را در چهره خود ایجاد کنید.

در صورت های گرد، طول و عرض صورت به یک اندازه بوده و زاویه تند روی صورت وجود ندارد. در این نوع صورت می توانید با تکنیک کانتورینگ زاویه ای تناسب بیشتری با صورت ایجاد کنید. برای این کار باید کنار شقیقه ها، فک و گردن را تیره کنید و چانه، پیشانی، نیمی از گونه ها و نیمی از بینی را برجسته کنید. کانتور صورت چاق و گرد یکسان است.

در صورت مستطیل شکل، طول صورت بیشتر از عرض پیشانی، گونه ها و فک است. برای ایجاد تعادل و کمتر نشان دادن طول صورت، می توانید وسط پیشانی خود را روشن کنید و خط فک، زیر چانه و زیر گونه ها را تیره کنید.

در صورت قلب، چانه باریکتر از پیشانی است. برای ایجاد تعادل بین نیمه بالایی و پایینی صورت خود، باید هایلایتر را به خط فک و زیر گونه های خود بزنید و چانه و شقیقه های خود را تیره کنید.

نتیجه

در این مقاله با انواع هایلایتر صورت، کاربرد آنها و نحوه استفاده از آن آشنا شدید. هایلایتر ابزاری پرکاربرد و محبوب در دنیای آرایش است که با استفاده مناسب و تکنیک های صحیح می توانید آرایشی طبیعی و جذاب داشته باشید.

قبل از خرید یا استفاده از هایلایتر، باید بدانید که کدام نوع برای شما مناسب است. مایع، پودر یا خامه؟ همچنین مهم است که با فرم صورت خود آشنا باشید و خطوط و هایلایت ها را با توجه به فرم صورت خود اعمال کنید. با توجه به نکاتی که گفتیم می توانید زیبایی صورت خود را برجسته و تکراری کنید پس بد نیست از هایلایتر نیز استفاده کنید. لیست کامل لوازم آرایشی خود را اضافه کنید

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.