افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

هایده حائری از شایعات متعجب شد!

  • کد خبر : 280962
هایده حائری از شایعات متعجب شد!

هایده حائری چند سال پیش در مصاحبه ای گفته بود که اعلام سرطان باعث شایعات زیادی برای من شد. به گزارش سرویس سرگرمی و سرگرمی صبح، هایده حائری یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که چند سال پیش درباره شایعاتی که پس از تشخیص سرطان برایش به وجود آمده بود، مطالبی را مطرح کرد. […]







هایده حائری چند سال پیش در مصاحبه ای گفته بود که اعلام سرطان باعث شایعات زیادی برای من شد.





به گزارش سرویس سرگرمی و سرگرمی صبح، هایده حائری یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که چند سال پیش درباره شایعاتی که پس از تشخیص سرطان برایش به وجود آمده بود، مطالبی را مطرح کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «زبان مادری» گفت: بسیاری از پرکارترین بازیگران سینمای امروز جزو شاگردان من بوده اند، می دانم که بازیگران قدرتمندی نیستند اما نظام سرمایه داری به گونه ای پیش رفته است که همه بازی ها برو پیششون.”

هایده حائری درباره علت کم کاری خود در عرصه بازیگری گفت: اگر بگویم به دلیل بیماری کرونا کمتر کار می کنم بهانه است زیرا در واقع دلیل اصلی کم کاری من وضعیت فعلی است. سینما و انتخاب بازیگران در شرایط فعلی سینمای کشور نمی توانم بازی کنم. مشکلات حوزه سینما بسیار ریشه دار و فراتر از کلمات کوتاه است.

بازیگر فیلم سینمایی «زبان مادری» درباره عدم حضور خود در عرصه بازیگری گفت: بسیاری از بازیگران پرکار امروز سینما شاگرد من بوده اند، می دانم که بازیگران قدرتمندی نیستند اما نظام سرمایه داری در چنین شرایطی پیشرفت کرده است. همه نقش ها به آنها داده می شود البته بازیگران پرکار امروز باید بدانند که روزی در شرایط ما قرار می گیرند و این قدرت همیشگی نیست متاسفانه حرفه بازیگری اینگونه است و بازیگر به سرعت فراموش شده.

وی درباره خبر تشخیص سرطان خود اذعان داشت: سال ها پیش تشخیص سرطان در من داده شد، در آن زمان می خواستم با اعلام بیماری خود این فرهنگ سازی را انجام دهم، بر اساس وظیفه یک هنرمند که فرهنگ سازی است، سرطان است. اتفاق ترسناکی نیست و می توان بر آن غلبه کرد. معلوم شد اما متاسفم که اعلام این بیماری برای من شایعات زیادی ایجاد کرد، خیلی ها گفتند حائری زمین گیر شده و دیگر نمی تواند کار کند اما اینطور نبود. در این بین برخی از کارگردانان بر اساس همین شایعه و بیماری من را رها کردند.

منبع:تابناک







لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.