افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

هاچینسون شیرها به خاطر عبور از او به جگوارز ضربه می زند

  • کد خبر : 1934
هاچینسون شیرها به خاطر عبور از او به جگوارز ضربه می زند

جکسونویل، خط دفاعی، تراوون واکر را به جای آن در شماره 1 قرار داد. آخرین فصل خارج از فصل،آیدان هاچینسونانتظار می رفت که بهترین انتخاب در درفت NFL باشد، اما در هفته های پایانی منتهی به آنجگوارهابه جای آن روی تراوون واکر فرود آمد. این به هاچینسون، خط دفاعی سابق میشیگان اجازه داد تا به […]



جکسونویل، خط دفاعی، تراوون واکر را به جای آن در شماره 1 قرار داد.

آخرین فصل خارج از فصل،آیدان هاچینسونانتظار می رفت که بهترین انتخاب در درفت NFL باشد، اما در هفته های پایانی منتهی به آنجگوارهابه جای آن روی تراوون واکر فرود آمد. این به هاچینسون، خط دفاعی سابق میشیگان اجازه داد تا به میدان برودشیرهابا انتخاب شماره 2

تازه کار گفت که انتظار دارد ابتدا به طور کلی «حدود سه ماه» برود و سپس یک هفته قبل از درفت، چیزی تغییر کرد. از طریق NFL.com.

دیترویت و جکسونویل برای اولین بار از زمان درافت این هفته بازی خواهند کرد، و در حالی که هر دو تیم با نتیجه 4-7 وارد بازی می شوند، مقداری آب به مسابقه اضافه شده است. هاچینسون که به نظر از شیرها راضی به نظر می‌رسد، می‌گوید که تیمی را که از او گذشت و دلیل جالبی که چرا معتقد است آنها فراموش کرده‌اند را فراموش نکرده است.

او گفت: «حدس می‌زنم دست‌هایم به اندازه‌ی کافی بلند نبودند، اما یک هفته قبل از درفت به دست آمد. منظورم این است که ما خواهیم دید که آیا این یا چند اینچ تفاوت بوده است.

هاچینسون که فصل گذشته کاندیدای هیزمن برای میشیگان بود، به دلیل طول بازوی زیر 33 اینچ خود در طول فرآیند درفت مورد انتقاد قرار گرفت. در همین حال، واکر طول بال هایش در کمباین بیش از 35 اینچ بود.

هاچینسون و واکر هر دو فصل های تازه کار خوبی برای تیم های مربوطه خود داشته اند. در حالی که واکر در تکل ها تا این لحظه 37 بر 31 از هاچینسون پیشی گرفته است، خط دفاعی شیرها در این هفته سه اخراج دیگر دارد.

  • بیشتر NFL: Week 13 Cheat Sheet: Ripe for the George Pickens
  • منبع: Drew Brees ‘Fine’ After Lightning Marketing Stunt
  • انتخاب‌های هفته سیزدهم NFL DFS: خریدهای مقرون به صرفه و میخ‌های خرج کردن
  • همه شیرها: مایک والنتی: مربی آماتوری می تواند دن کمپبل را اخراج کند
  • برای پوشش بیشتر Detroit Lions، به همه شیرها



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.