افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

هانیکو با چه کسی ازدواج خواهد کرد؟

  • کد خبر : 369531
هانیکو با چه کسی ازدواج خواهد کرد؟

داستان زندگی هانیکو پر از داستان های مختلف است. او داستان های زیادی در مورد زندگی عاطفی و عاشقانه خود دارد. در ادامه به این موضوع و ازدواج هانیکو می پردازیم. به اسمارتک نیوز- هانیکو در ابتدا قرار بود با شینوسوکه ایچیگویا که عاشق او بود ازدواج کند، اما او از ابتدا تمایلی نداشت. هانیکو […]







داستان زندگی هانیکو پر از داستان های مختلف است. او داستان های زیادی در مورد زندگی عاطفی و عاشقانه خود دارد. در ادامه به این موضوع و ازدواج هانیکو می پردازیم.



به اسمارتک نیوز- هانیکو در ابتدا قرار بود با شینوسوکه ایچیگویا که عاشق او بود ازدواج کند، اما او از ابتدا تمایلی نداشت. هانیکو به دلیل علاقه اش به استاد ماتسونامی، معلم مدرسه دخترانه توهوکو که در نیهونماتسو با او آشنا شد، تصمیم دیگری می گیرد.

هانیکو این پیشنهاد را رد کرد و گفت: “من می خواهم به مدرسه دخترانه توکوهو در شهر سندای بروم.” حتی در مقطعی از سوی پدرش کوجیرو رد شد، اما پس از مطالعه زیاد، در امتحان قبول شد.

او در حین تحصیل در یک مدرسه دخترانه با جنزو آشنا می شود. گنزو با کمک عموی رین که او را از کودکی بزرگ کرده بود، این حرفه را یاد گرفت. او از همان ابتدا به هانیکو علاقه داشت و در بسیاری از موارد به او کمک می کند. از جمله این کمک ها می توان به تهیه غذای رین در ایام امتحانات، همراهی وی در فعالیت های مختلف اشاره کرد.

هنگامی که جنزو و عمو هانیکو برای تجارت از شهر شیزوگاوا دور بودند، با سونامی عظیمی در سواحل سانریکو مواجه شدند. هانیکو نیز برای انجام ماموریت امدادی به منطقه آسیب دیده می رود. گنزو و هانیکو در آنجا ملاقات می کنند و گنزو از او خواستگاری می کند و هانیکو می پذیرد. بالاخره ازدواج می کنند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.