افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

نیک بولتیری، مربی افسانه ای تنیس در سن 91 سالگی درگذشت

  • کد خبر : 3204
نیک بولتیری، مربی افسانه ای تنیس در سن 91 سالگی درگذشت

بنیانگذار آکادمی IMG مربی 10 بازیکنی بود که در ادامه به رتبه 1 جهان رسیدند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. نیک بولتیری، مربی قدیمی تنیس، که مرکز آموزشی بین المللی را که اکنون به نام آکادمی IMG شناخته می شود، تأسیس کرد، در سن 91 سالگی درگذشت. آکادمی IMG […]



بنیانگذار آکادمی IMG مربی 10 بازیکنی بود که در ادامه به رتبه 1 جهان رسیدند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

نیک بولتیری، مربی قدیمی تنیس، که مرکز آموزشی بین المللی را که اکنون به نام آکادمی IMG شناخته می شود، تأسیس کرد، در سن 91 سالگی درگذشت. آکادمی IMG اعلام کرددر روز دوشنبه.

بولتیر در طول دوران حرفه ای خود مربی 10 ورزشکار بود که به تنیس بازان شماره 1 جهان تبدیل شدند، از جمله ونوس و سرنا ویلیامز، آندره آغاسی، بوریس بکر، جیم کوریر و ماریا شاراپووا.

این مربی در سال 1978 آکادمی تنیس Nick Bollettieri را در Longboat Key، فلوریدا ایجاد کرد تا تمرینات بدنی، غوطه وری و رقابت را برای بازیکنان تنیس در سراسر جهان فراهم کند. این آکادمی در سال 1981 به نزدیکی برادنتون، فلوریدا نقل مکان کرد و در سال 1987 توسط IMG خریداری شد. نام آن رسماً به آکادمی IMG در سال 2012 تغییر یافت. دانش‌آموزان ورزشکار از سراسر جهان در رشته‌های ورزشی بی‌شمار به مدرسه شبانه روزی می‌روند و در آنجا کمپ می‌کنند تا بر روی خود تمرکز کنند. رشد ورزشی

جیمی آریاس، مدیر تنیس آکادمی IMG گفت: «تنیس بدون تأثیر نیک امروز به جایی نمی رسید. از طریق یک بیانیه مطبوعاتی. آکادمی تنیس او، که من افتخار بزرگ شدن در آن را داشتم، نه تنها به عنوان سکوی پرتاب برای بسیاری از بزرگان تنیس عمل کرد، بلکه به نهادی تبدیل شد که تأثیر عمیقی بر توسعه ورزشکاران در بسیاری از رشته‌ها در همه سطوح داشته است.»

Bollettieri در سال 2014 به تالار مشاهیر بین المللی تنیس معرفی شد. در ماه مه 22، مربی اولین عضو تالار مشاهیر آکادمی IMG بود.

  • پوشش بیشتر تنیس:برگزیده های جون ورتهایم در سال 2022 جایزه ATP
  • برگزیده های جون ورتهایم در سال 2022 جایزه WTA
  • نواک جوکوویچ ششمین قهرمانی فینال ATP را به دست آورد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.