افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

نینتندو سوییچ 2 از سازگاری به عقب پشتیبانی می کند

  • کد خبر : 202166
نینتندو سوییچ 2 از سازگاری به عقب پشتیبانی می کند

مدتی است که اطلاعات فاش شده و شایعات زیادی در مورد کنسول نسل بعدی نینتندو یعنی سوییچ 2 منتشر شده است، پیش از این گفته شده بود که این شرکت ژاپنی قصد دارد در سال جاری 10 میلیون دستگاه از کنسول نسل بعدی خود را تولید کند. حالا یک رسانه پرتغالی به نام […]


مدتی است که اطلاعات فاش شده و شایعات زیادی در مورد کنسول نسل بعدی نینتندو یعنی سوییچ 2 منتشر شده است، پیش از این گفته شده بود که این شرکت ژاپنی قصد دارد در سال جاری 10 میلیون دستگاه از کنسول نسل بعدی خود را تولید کند. حالا یک رسانه پرتغالی به نام Universo Nintendo در آخرین قسمت از پادکست Spotify خود اطلاعات جدیدی در مورد تولید محتوای کنسول های نینتندو و گزارشگر PH Brasil فاش کرده است. با دی جی همراه باشید.

نینتندو سوییچ 2 از سازگاری به عقب پشتیبانی می کند

طبق آخرین گزارش ها، نینتندو سوییچ 2 از سازگاری عقب پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کنسول نسل بعدی نینتندو قادر به اجرای بازی های قدیمی تر ساخته شده برای نسل قبل خواهد بود. نسخه ترجمه‌شده این گزارش ادعا می‌کند که سوییچ 2 به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بهبودهایی را در عناوین موجود نینتندو سوییچ اعمال کنند. این بدان معناست که بازی‌های موجود بر روی سوئیچ اصلی نیز می‌توانند روی کنسول نسل بعدی نینتندو با برخی پیشرفت‌های گرافیکی و فنی اجرا شوند. با این حال، هنوز مشخص نیست که سوییچ 2 تا چه حد و به چه صورت از بازی های نسل قبل پشتیبانی می کند.

Nintendo Switch 2 با کارتریج های فعلی سوییچ و همچنین عناوین دیجیتال آن سازگار خواهد بود. این می تواند شبیه به سازگاری سونی با پلی استیشن 5 باشد. شایان ذکر است که پلی استیشن 5 بسیاری از بازی های پلی استیشن 5 را به روز کرده و بهبود بخشیده است تا گرافیک آنها بهتر به نظر برسد و شاید این همان چیزی است که نینتندو نیز قصد انجام آن را دارد.

طبق شایعات قبلی، Nintendo Switch 2 دارای صفحه نمایش LCD 8 اینچی خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می رود این کنسول با تراشه Nvidia Tegra 239 عرضه شود و از وضوح 1080p و ردیابی اشعه پشتیبانی کند. قیمت این کنسول حدود 400 دلار پیش بینی می شود و در پایان سال 2024 وارد بازار می شود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.