افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نیسان زامیاد در کنیا تولید می شود

  • کد خبر : 26866
نیسان زامیاد در کنیا تولید می شود

به گزارش بازار به نقل از سایپا، با آغاز سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه به کشورهای آفریقایی کنیا، اوگاندا و زیمبابوه، مذاکرات برای همکاری مشترک و توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ، گردشگری و … روابط آغاز شده است. در حاشیه این سفر مهم و راهبردی رئیس جمهور که پس از […]

به گزارش بازار به نقل از سایپا، با آغاز سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه به کشورهای آفریقایی کنیا، اوگاندا و زیمبابوه، مذاکرات برای همکاری مشترک و توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ، گردشگری و … روابط آغاز شده است.

در حاشیه این سفر مهم و راهبردی رئیس جمهور که پس از 11 سال انجام شد، تجار و بازرگانان کنیایی با رئیس جمهور و هیئت همراه وی که طی آن دو کشور ایران و کنیا استقرار یافتند، دیدارهای سازنده ای پیرامون مونتاژ خودروها در کنیا داشتند. . همکاری کردن. بر این اساس و طبق توافقات انجام شده، شرکت زامیاد محصولات خود را با نام کیفرو در بازار کنیا تولید و عرضه خواهد کرد.

ویلیام روتو رئیس جمهور کنیا در نشست خبری که با حضور رئیس جمهور کشورمان در کاخ دولتی در نایروبی برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد کارخانه مونتاژ خودرو در مومباسای کنیا راه اندازی کند. .

وی با بیان اینکه کارخانه ای که قرار است راه اندازی شود تولید کننده خودروی بومی ایرانی به نام کیفارو است، اذعان داشت: از خودروهای ایرانی که نام سواحیلی دارند (کلمه سواحیلی به معنای ساکنان سواحل است) استفاده می شود و این نام به دلیل زندگی بیشتر سواحیلی است. در سواحل غربی اقیانوس هند در قاره آفریقا) در کنیا تولید خواهد شد.

رئیس جمهور کنیا با تاکید بر اینکه همکاری با ایران تاییدی بر این رابطه است، گفت: حضور ایران در صنعت خودرو کنیا خبر خوبی برای مهندسان، کارگران و فروشندگان خودرو کنیایی است.

وی با تاکید بر اینکه آغوش این کشور به روی سرمایه گذاران و تجار ایرانی باز است، افزود: کنیا فضای مناسبی را برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.