افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

نیروهای یمنی با ۲ موشک به ناوشکن آمریکایی حمله کردند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 137822
نیروهای یمنی با ۲ موشک به ناوشکن آمریکایی حمله کردند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون فاکس نیوز آمریکا در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که نیروهای یمنی بعدازظهر یکشنبه دو فروند موشک بالستیک به سمت یک ناوشکن آمریکایی در خلیج عدن شلیک کردند. گفته می شود دو ناوشکن آمریکایی دو موشک را که هدف را از دست داده و در خلیج عدن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون فاکس نیوز آمریکا در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که نیروهای یمنی بعدازظهر یکشنبه دو فروند موشک بالستیک به سمت یک ناوشکن آمریکایی در خلیج عدن شلیک کردند.

گفته می شود دو ناوشکن آمریکایی دو موشک را که هدف را از دست داده و در خلیج عدن فرود آمده است، ردیابی کرده اند.

بر اساس این گزارش شلیک این دو موشک پس از خنثی سازی ربوده شدن یک نفتکش توسط نیروی دریایی آمریکا و دستگیری پنج نیروی وابسته به یمن توسط نیروی دریایی آمریکا صورت گرفت.

به گفته مقامات آمریکایی، پنتاگون این حادثه را تشدید قابل توجه تهدیدات نیروهای یمنی می داند.

فاکس نیوز به نقل از مقامات ارشد ایالات متحده، ناو می گوید یکی این این سنگ تراشی دو موشک بالستیک نیروهای یمنی را قبل از درگیری و این موشک ها را پس از مداخله ساقط کرده بود. یکی این این سنگ تراشی آنها برای «آزادسازی» کشتی زودیاک شرکت اسرائیلی در خلیج عدن به آب انداخته شدند.

منابع خبری روز گذشته از توقیف یک نفتکش مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ توسط انصارالله یمن خبر دادند. منابع عبری همچنین گزارش دادند که این نفتکش متعلق به یک تاجر اسرائیلی است ومرکزی بهش میگن پارک رویترز به نقل از یک مقام دفاعی آمریکا گزارش داد که اطلاعاتی در مورد کنترل یک کشتی در خلیج عدن توسط افراد مسلح وجود دارد.

یدیوت آهارونوت وی همچنین گزارش داد: امنیت دریایی انگلیس کشتی اسرائیلی را توقیف کرد.مرکزی پارک» در نزدیکی سواحل یمن تایید شد. یدیوت آهارونوت به گفته شرکت اسرائیلی زودیاک اعلام کرد که در کشتی مرکزی در این پارک که متعلق به اسرائیل است 22 نفر حضور داشتند. هستند. زودیاک اعلام کرد که یک کارگروه در مقر این شرکت در لندن برای بررسی توقیف این کشتی ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.