افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

نیروهای مسلح یمن: آماده از سرگیری عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی هستیم

  • کد خبر : 141119
نیروهای مسلح یمن: آماده از سرگیری عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای آمادگی خود را برای از سرگیری عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی و گسترش آن اعلام کردند. در این بیانیه آمده است: در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی (رهبر جنبش انصارالله) و در پاسخ به مطالبات ملت بزرگ یمن و سایر مردم آزاده ملت […]

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای آمادگی خود را برای از سرگیری عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی و گسترش آن اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی (رهبر جنبش انصارالله) و در پاسخ به مطالبات ملت بزرگ یمن و سایر مردم آزاده ملت های عربی و اسلامی در کنار ملت فلسطین ایستاده و از مقاومت قهرمانانه آن حمایت می کنند، نیروهای مسلح یمن بر آمادگی خود برای از سرگیری عملیات نظامی علیه دشمن اسرائیلی در صورت تصمیم به تجاوز به غزه تاکید می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «المسیره»، نیروهای مسلح یمن همچنین تاکید کردند که هرگز از گسترش عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی دریغ نخواهند کرد و این عملیات را تا اهدافی که این رژیم در خشکی و دریا انتظار ندارد گسترش خواهند داد. . “

در این بیانیه آمده است: «نیروهای مسلح یمن به مسدود کردن کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ ادامه خواهند داد و اقدامات تکمیلی را برای تضمین اجرای کامل این تصمیم اتخاذ خواهند کرد».

در بیانیه مذکور همچنین آمده است که نیروهای مسلح یمن تاکید دارند در صورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در نوار غزه، عملیات نظامی آنها متوقف خواهد شد.

نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از تمامی آزادی خواهان عرب و اسلام خواستند تا در قبال مسئله فلسطین موضع روشنی داشته باشند و از مقاومت آنان حمایت کنند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.