افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نیرو‌های مسلح زمینه‌ساز مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان هستند

  • کد خبر : 98577

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار نفر کارکنان وظیفه، گفت: طی فرایند آموزشی صورت‌گرفته تاکنون ۷۶۰ هزار نفر در مهارت‌های تخصصی و ۶۸۰ هزار نفر نیز در مهارت‌های عمومی موفق به گذراندن دوره شده‌اند. خبرگزاری میزان – به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد […]

سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح زمینه‌ساز مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان هستند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار نفر کارکنان وظیفه، گفت: طی فرایند آموزشی صورت‌گرفته تاکنون ۷۶۰ هزار نفر در مهارت‌های تخصصی و ۶۸۰ هزار نفر نیز در مهارت‌های عمومی موفق به گذراندن دوره شده‌اند.

خبرگزاری میزان – به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، که صبح امروز (دوشنبه) با حضور مقامات لشکری و کشوری در ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه، اظهار داشت: قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح طی فرآیندی که در سال‌های گذشته طی کرده است با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های دولتی اقدامات بزرگ و قابل تحسینی را قم زده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار نفر از کارکنان وظیفه، تصریح کرد: طی فرایند آموزشی صورت‌گرفته تاکنون ۷۶۰ هزار نفر در مهارت‌های تخصصی و ۶۸۰ هزار نفر نیز در مهارت‌های عمومی موفق به گذراندن دوره شده‌اند.

سرلشکر باقری افزود: اینکه قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در طول ۴ الی ۵ سال توانسته است، بیش از یک میلیون نفر را در بازه زمانی خدمت مقدس سربازی آموزش دهد و زمینه ورود آنان به بازار کار را فراهم کند، کاری مهم و قابل توجه است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اهمیت ارائه تسهیلات جهت توسعه اشتغال جوانان، گفت: امیدواریم با کمک دولت و دستگاه‌های ذیربط روند حمایت از جوانان در این رابطه افزایش یابد و آمایش صحیح اشتغال به تناسب نیاز بازار و وضعیت اقلیمی در کشور صورت گیرد.

سرلشکر باقری ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مهارت‌افزایی کادر وظیفه نیرو‌های مسلح، گفت: ان‌شاالله با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و توسعه همکاری‌های دولت و نیرو‌های مسلح بتوانیم گام‌های موثرتری را جهت توسعه اشتغال جوانان برداریم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اهمیت استفاده بهینه از فرصت سربازی، تصریح کرد: ما در مدت زمان مقدس سربازی چندین هدف را دنبال می‌کنیم که مهم‌ترین آن ایفای نقش در حوزه دفاع و امنیت کشور است.

سرلشکر باقری در این رابطه افزود: جوانان سرباز ضمن ایفای نقش در حوزه ذاتی نیرو‌های مسلح، نظم‌پذیری و جامعه‌پذیری را نیز، تمرین می‌کنند و همچنین طی یک فرآیند آموزشی مهارت و شغل مورد نطر خود را فرامی‌گیرد که قطعا ارزش و اهمیتی برای آینده شان خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح با احساس مسئولیت در حوزه توسعه اشتغال جوانان وارد شده است و از ظرفیت‌های خود در این رابطه به طور فزاینده استفاده می‌کند.

سرلشکر باقری با اشاره به ضرورت تربیت کادر مربی مجرب جهت آموزش جوانان، گفت: تعداد قابل توجهی از مربیان دوره‌های مهارت‌آموزی از کادر نیرو‌های مسلح هستند که آموزش‌های تخصصی لازم را دیده‌اند و کارت مربیگری را دریافت کرده و صلاحیت لازم را در این رابطه دارند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی را مهمترین دستاورد در حوزه پیشرفت و توسعه اشتغال و تربیت کادر ماهر و متخصص عنوان کرد و افزود: باید بر روی مسئله کیفی‌سازی و ارائه گواهینامه تخصصی مطابق با استاندارد‌های مورد نظر اهتمام داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=98577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.