افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عملیات صادق 2 را با الهام از عملیات صادق 1 طراحی و ایجاد کردند.

  • کد خبر : 408228
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عملیات صادق 2 را با الهام از عملیات صادق 1 طراحی و ایجاد کردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با الهام از عملیات صادق 1، عملیات صادق 2 را طراحی و ایجاد کردند، گفت: در این عملیات بیش از 87 درصد موشک ها به اهداف مورد نظر اصابت کرد. خبرگزاری میزان – سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش […]

سردار سلیمانی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با الهام از عملیات صادق 1، عملیات صادق 2 را طراحی و ایجاد کردند، گفت: در این عملیات بیش از 87 درصد موشک ها به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

خبرگزاری میزان – سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش بزرگ جهادگران تبیین «روایت مقاومت» گفت: نیروهای انقلابی و بسیج توانمندی های زیادی دارند و می توانند کارهای زیادی در عرصه مقابله با آنها انجام دهند. دشمن صهیونیستی .

وی افزود: امروز شاهد هستیم که نیروهای مقاومت در غزه در برخی موارد با ابتدایی ترین تجهیزات و سلاح ها و در برخی دیگر با دست خالی به مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی می پردازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری رویدادهای متعدد در نیمه دوم سال از 21 آبان تا 25 آذرماه و از سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تا مراسم دهه فاطمیه اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: باید در مناسبت های پیش رو برنامه ریزی منسجم و قوی داشته باشیم و با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله مساجد، مدارس، ادارات، سالن اجتماعات شهرهای مختلف، فضاهای مجازی و… چهره شنیع و جنایات وحشیانه رژیم دروغین صهیونیستی را برای مردم توضیح دهید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در مقوله تبیین جهاد باید با دقت، تجربه و مستند به ابهامات پاسخ داده شود. بدون شک آگاهی مردم از عمق پلیدی رژیم صهیونیستی نقش مهمی در تقویت صفوف ملت و تقویت وحدت و انسجام ملی برای مقابله با این دشمن جنایتکار خواهد داشت. افزایش آگاهی مردم و امیدوار کردن افراد مختلف جامعه به آینده، رمز پیروزی ما خواهد بود.

وی افزود: آنچه در شرایط خطرناک کنونی بسیار مهم است شناخت دقیق صحنه و شناخت بازیگران صحنه است. اگر سناریو را درست ندانیم، مرتکب یک اشتباه استراتژیک خواهیم شد و خسارات زیادی متحمل خواهیم شد. درک چشم انداز فعلی مستلزم درک دقیق صهیونیسم است. از سوی دیگر شناخت بازیگران روی صحنه باید به صورت عمیق، دقیق و جامع انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروزه معرفی صهیونیسم و ​​بازیگران روی صحنه یک اقدام ضروری و اولویت دار است. ما باید تلاش کنیم تا بازیگران هر دو طرف این نبرد را شناسایی کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگی را در جهان در مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف رقم زد. امروز می بینیم که ملت یمن با چهار قدرت هسته ای آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم جعلی صهیونیستی مخالفت می کند، در حالی که آمریکایی ها پس از جنگ جهانی دوم با بمباران هیروشیما و ناکازاکی سعی در ایجاد یک دولت نانوشته در جهان داشتند. هر ملتی که با آن مخالف است باید بمب اتم را بپذیرد. این دولت تا پیروزی انقلاب اسلامی منافع زیادی نصیب آمریکایی ها کرد و با این دولت بر جهان به ویژه غرب آسیا مسلط شدند و منابع ملت های جهان را به یغما بردند. انقلاب اسلامی ایران این قاعده را لغو کرد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند فلسطین مشکل اصلی جهان اسلام است. انتفاضه دقیقا از همین نقطه شروع شد و انقلاب اسلامی تحول جدیدی در مسئله فلسطین ایجاد کرد.

وی ادامه داد: امام رحل و عظیم الشان با تکیه بر قدرت نرم خود و بدون شلیک یک گلوله رژیم پهلوی را ساقط کردند. در دوران مبارزه با رژیم طاغوتی، هرکس برای کسب مجوز مبارزه با رژیم پهلوی نزد امام (ره) می رفت، با مخالفت ایشان مواجه می شد. امام راحل با تکیه بر قدرت نرم و راهبرد خون بر شمشیر، قدرت بزرگ منطقه ای وابسته به نظام سلطه را سرنگون کرد و مفهوم قدرت را تغییر داد. در واقع با تدبیر امام خمینی (ره) قدرت سخت به عنوان یک استراتژی تعیین کننده از بین رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رمز پیروزی انقلاب اسلامی در 45 سال گذشته را وابستگی به قدرت نرم عنوان کرد و گفت: مقاومت مفهوم تکامل یافته قدرت نرم است که امام بزرگوار ما از آن برخوردارند. در انقلاب اسلامی اجرا شد. در زمینه تبیین جهاد باید با مردم با ذکر دلایل روشن، روشن و قابل دفاع صحبت کرد و زوایای رویدادهای بزرگی را که امروز در برابر چشم جهانیان در حال وقوع است به مردم بازگو کرد.

سردار سلیمانی افزود: باید در عرصه شناساندن حزب الله و قدرت بزرگ آن تلاش بیشتری کنیم. شهادت رهبر مقاومت «شهید سید حسن نصرالله» نه تنها قدرت حزب الله را محدود یا از بین نبرد، بلکه این قدرت را شعله ورتر و توسعه داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ابعاد و زوایای مختلف عملیات صادق 2 اظهار داشت: در عملیات صادق 2 موشک های ما به تمامی سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی و همچنین … نفوذ کرد. همچنین رادارهای یکپارچه آمریکایی ها و اهداف از پیش تعیین شده ای را که مورد اصابت قرار دادند، در جریان این عملیات به گونه ای بود که سامانه های دفاعی رژیم صهیونیستی نیز مورد اصابت موشک های ضد هوایی آنها قرار گرفت موشک‌های پدافندی رژیم صهیونیستی نیز پس از ناکامی در رهگیری موشک‌های ایران و وارد کردن خسارت به تل‌آویو به سرزمین‌های اشغالی سقوط کرد.

وی افزود: آمریکایی ها در عملیات صادق 2 در مجموع توانستند 10 موشک شلیک کنند. این اتفاق باعث شد صهیونیست ها از آنها گلایه کنند و بگویند شما از ما علیه ایران حمایت نکردید.

سردار سلیمانی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با الهام از عملیات قول صدوق 1، عملیات وعده صادق 2 را طراحی و ایجاد کردند. در این عملیات بیش از 87 درصد موشک ها به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

وی با اشاره به انتشار جهانی «سند ارسالی رژیم صهیونیستی به آمریکا» مبنی بر نحوه و میزان برخورد آنها با عملیات صادق 2، گفت: خود آمریکایی ها صحت این سند را تایید کردند و سعی کردند از این موضوع مطلع شوند. چگونه لو رفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز همه ارکان رژیم غاصب صهیونیستی فرو ریخته است. صنعت، گردشگری و تجارت آن بسته شده است. مشی آنها در دنیا جز در نظام سلطه به بن بست رسیده است و هیچ ملتی در دنیا کوچکترین شانسی برای داشتن این رژیم ندارد. انزجار و نفرت عمومی مردم جهان از رژیم صهیونیستی روز به روز در تظاهرات و مواضع بیشتر از گذشته آشکار می شود. این رژیم حتی در بعد نظامی و امنیتی نیز فروپاشیده و متلاشی شده است. روزی آرزو داشتیم انتفاضه سنگی به سمت عوامل رژیم صهیونیستی پرتاب کند، اما امروز می بینیم که در این مدت از سال جاری چندین عملیات در تل آویو انجام می شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که هژمونی کاذب در عرصه نظامی و امنیتی ایجاد کرده بود، در صورت قطع 24 ساعته پل هوایی این رژیم با غرب نابود خواهد شد. حمایت هوایی آمریکا از رژیم صهیونیستی روزانه و آنی است. تا جایی که حتی سیستم TOD خود را به اسرائیلی ها تحویل دادند که البته خنده دار است. آیا این سیستم می تواند در برابر موشک های مافوق صوت کاری انجام دهد؟

وی افزود: صهیونیسم را نباید تنها به دلیل جغرافیای سرزمین های اشغالی فلسطین (28 هزار کیلومتر مربع) به رسمیت شناخت. ثبات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی به دلیل حمایت صهیونیسم جهانی است. صهیونیسم مکتبی در جهان است که باید آن را خوب بشناسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز رادارهای آمریکایی در تمامی کشورهای جنوب و غرب ایران به جز جمهوری اسلامی ایران مستقر هستند و برای رژیم صهیونیستی عملیات مخفیانه انجام می دهند، گفت: علت صهیونیسم بین المللی است.

سردار سلیمانی با ادعای اینکه امروزه بسیاری از رسانه ها و خبرگزاری های مطرح دنیا توسط صهیونیست ها اداره می شوند، گفت: باید این رسانه ها را بشناسیم و به سروصداهای آنها توجه نکنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مسئله فلسطین سند برجسته این ادعاست که امروز انقلاب اسلامی و اسلام در جهان و در قلب آمریکا و اروپا گسترش و توسعه یافته است. روند این گسترش را متوقف کنید.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اگر بخواهیم نظام هزینه و فایده را بسنجیم، می بینیم که منفعت ملت ما در مقاومت و مخالفت با حاکمان است. همان افرادی که در گذشته بخش هایی از کشور ما را جدا کردند اکنون از ما انتظار دارند که تسلیم شویم و از مقاومت دست برداریم تا بتوانند ایران را پاره پاره کنند و دوباره ویران کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حمایت غرب از ادعای واهی و پوچ امارات از جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس، گفت: در گذشته امارات اصلا وجود نداشت؛ طبق اسناد تاریخی. بخش هایی از امارات کنونی زمانی متعلق به ایران بوده و برخی از بخش ها نیز در نقشه های جغرافیایی به سواحل دزدان دریایی معروف بوده اند، این هشداری است که اگر دست از مقاومت برداریم، دشمن متجاوزتر و گستاخ تر می شود.

سرصفحه پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.