افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

نیروهای فراجا همواره متعهد به تامین امنیت کشور بوده اند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385410
نیروهای فراجا همواره متعهد به تامین امنیت کشور بوده اند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا فخاری استاندار و رئیس شورای تامین استان تهران با صدور پیامی آغاز هفته انتظامی را به شرکت سبزپوشان اعلام کرد. اوران وی این روز را به عزت و اقتدار و حافظان خستگی ناپذیر ایران اسلامی به ویژه حافظان نظم و امنیت شهر و استان تهران تبریک گفت. متن پیام […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا فخاری استاندار و رئیس شورای تامین استان تهران با صدور پیامی آغاز هفته انتظامی را به شرکت سبزپوشان اعلام کرد. اوران وی این روز را به عزت و اقتدار و حافظان خستگی ناپذیر ایران اسلامی به ویژه حافظان نظم و امنیت شهر و استان تهران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

«به نام خدایا بامزه ترین الرحیم لیمان مومینین رجال حق داشتند که پیمان بستند به در مورد او ۖ برخی از آنها سازمان بهداشت جهانی او تصمیم گرفت ما او را دوست داریم و برخی از آنها سازمان بهداشت جهانی صبر کن ۖ اشاره کردن تغییر کردند تغییر دهید/ آیه 23 سوره احزاب

آغاز هفته نیروی انتظامی در سال 1403 و همگرایی آن با عملیات غرور آفرین «وضاح صادق 2» بار دیگر عزت، اقتدار و سربلندی پلیس سبز را به جهانیان یادآوری کرد و رشادت مردان عرصه امنیت را به نمایش گذاشت. پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن و بازوی توانمند مردم در حافظ کشور هستند.

تقدیم هزاران شهید لطفا از اول انقلاب تا کنون، گواه این است که این مردان ثابت قدم هستند و رسالت خود را که همیشه تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت است، انجام می دهند. هستند و مثل یک مرد شهید شد هستند.

نیروی محترم لطفا علاوه بر تضمین نظم و امنیت، در مبارزه با خسارات، مفاسد اقتصادی، عدم صداقت سلام ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی گام های موثر و ارزنده ای برداشته است و 22 مهر بهانه ای برای تشکر از این خدمات شایسته است.

یاد و خاطره شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز را گرامی می دارم. لطفا که برای حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت عمومی جان باختند هستندهفته لطفا تقدیم به همه فرماندهان، کارکنان و زحمتکشان. کاشان اینجانب این عرصه و خانواده های گرامی آن را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون و سربلندی در انجام ماموریت های محوله را از خداوند متعال خواستارم.

علیرضا فخاری استاندار تهران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.