افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

نیت دشمن برهم زدن انسجام جامعه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 150254
نیت دشمن برهم زدن انسجام جامعه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی ظهر دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی بابل ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س)س) ما به اندازه کافی به نسل جوان نشان نمی دهیم که دشمن الگوی دروغین و شعار دروغین زنان را ارائه می دهد: زندگی در آزادی. آره که شعار زندگی و آزادی […]

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی ظهر دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی بابل ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س)س) ما به اندازه کافی به نسل جوان نشان نمی دهیم که دشمن الگوی دروغین و شعار دروغین زنان را ارائه می دهد: زندگی در آزادی. آره که شعار زندگی و آزادی با وجود انسان سازی الگوهای حضرت زهرا(س)س) و حضرت زینب(س)س) باید وارد جامعه اسلامی شود.

وی در ادامه به تبیین جایگاه نیروی انتظامی در کشور پرداخت و گفت: وجود امنیت کامل و همه جانبه در کشور مرهون اقتدار نیروی انتظامی با همکاری و همراهی سپاه و بسیج است.

وی همچنین افزود: با تلاش نیروی انتظامی، اطلاعات، بسیج و سپاه شاهد خنثی شدن نقشه های دشمنان انقلاب بوده ایم.

عزیززاده گرجی به ناآرامی های سال گذشته در کشور به ویژه در بابل اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های دشمن همواره ایجاد اختلاف بین نیروهای داخلی و انقلابی است، دشمن تلاش می کند اتحاد خدمتگزاران شهر را خدشه دار کند.

وی به نقشه های شوم دشمن برای تضعیف انتخابات اشاره و تصریح کرد: راهبردهای چهارگانه امنیت انتخابات، مشارکت، رقابت و سلامت مدنظر مقام معظم رهبری باید مورد توجه همگان به ویژه نیروی انتظامی باشد.

عزیززاده گرجی در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات نیروها سرور پلیس بابل، افزود: سرهنگ محمد زمان برنجکارفرمانده سابق انتظامی بابل همکاری خوبی با شورای تامین داشت که جای تقدیر دارد.

تاکید بر توجه رسانه ها به تهدیدات دشمن در حوزه جنگ ترکیبی

فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تجلیل و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بابل بر صیانت از رسانه ها در برابر تهدیدات دشمن در حوزه جنگ ترکیبی تاکید کرد.

سردار حسن مفخمی شهرشتانی از زحمات جهادی سرهنگ قدردانی کرد برنجکاروی گفت: با حضور این فرمانده شاهد امنیت بسیار مطلوبی در این شهرستان بود متر.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به مشارکت مردمی، تعامل و همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی شهرستان بابل، ابراز امیدواری کرد: در صورت تداوم این تعاملات و همکاری ها شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه های امنیتی و انتظامی باشیم. در این شهر.

وی به تهدیدات دشمن در حوزه جنگ ترکیبی اشاره و تصریح کرد: باید از محیطی که امروز در بستر اجتماعی و در عرصه رسانه در حال ظهور است به خوبی مراقبت کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.