افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

نیاز به کارهای ویژه پروژه های نیمه تمام مونوریل، فرودگاه و مترو قم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408567
نیاز به کارهای ویژه پروژه های نیمه تمام مونوریل، فرودگاه و مترو قم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار وزیر کشور با اشاره به برنامه های نیمه تمام قم اظهار داشت: استاندار جدید باید تداوم کارهای مثبتی را که قبلا انجام شده است مدنظر قرار دهد. انجام شد. آغاز شده و آغاز کارهای مثبتی است که انجام نشده است. رئیس جامعه […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار وزیر کشور با اشاره به برنامه های نیمه تمام قم اظهار داشت: استاندار جدید باید تداوم کارهای مثبتی را که قبلا انجام شده است مدنظر قرار دهد. انجام شد. آغاز شده و آغاز کارهای مثبتی است که انجام نشده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام استان قم مانند مونوریل، فرودگاه و مترو نیازمند کار ویژه ای است تا هر چه سریعتر این مشکلات در استان مرتفع شود.

وی ابراز کرد: از سوی دیگر باید به موضوع اشتغال جوانان نیز توجه شود تا مشکل بیکاری آنان نیز به برکت اهل بیت باشد.TO) حل شود و البته کارها و فعالیت هایی در استان آغاز شود که سنت با قم و ملاحظات آن دارد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: مطابق چون قم شهر زائران است، نیاز به امکانات خاص خود را برای زائران دارد، زیرا با چند استان ارتباط دارد و باید برای زائرانی که به این شهر می آیند، امکانات رفاهی فراهم شود. لذا فهرست کامل نیازهای قم جم توصیه می شود. بیاورید یک به یک انجام می شود.

وی هر چند انتخاب استانداران را مهم دانست اما تاکید کرد: انتخاب استانداران برای استان های مختلف مطابق شرایط و مسائل مهم هر استان مهم تلقی می شود.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در خصوص ابقای استانداران سابق یا جابجایی از استانی به استان دیگر یا تعیین استاندار جدید برای برخی استان ها هر چه سریعتر تصمیم بگیرید وضعیت استان ها مشخص می شود.

وی در خصوص افزایش اختیارات استانداران گفت: باید اختیارات قابل تفویض به استانداران داده شود تا برای هر موضوع جزئی مجبور به پیگیری و تماس با وزارت کشور نباشند که این امر به تسریع پیشرفت در استان کمک می کند. .

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر این است که اخراج و نصب بدون هماهنگی با استانداران انجام نشود که این هماهنگی کامل بین مسئولان و استانداران باعث ایجاد انسجام و هماهنگی بین مسئولان و استانداران می شود موجب اعتلای و توسعه استان خواهد شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.