افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

نیاز به آمار نقشه کامل زیرساخت های ورزشی تبریز – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 108433
نیاز به آمار نقشه کامل زیرساخت های ورزشی تبریز – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار صبح امروز در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مسئولیت اجتماعی سایر نهادها در قبال ورزش همگانی اظهار داشت: سایر نهادها نیز باید یک درصد از بودجه خود را در حوزه ورزش هزینه کنند. ورزش ها. و کمیسیون ورزش و جوانان شورای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار صبح امروز در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مسئولیت اجتماعی سایر نهادها در قبال ورزش همگانی اظهار داشت: سایر نهادها نیز باید یک درصد از بودجه خود را در حوزه ورزش هزینه کنند. ورزش ها. و کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی نیز باید این موضوع را پیگیری کند.

وی مقام اول تبریز و آذربایجان شرقی را در عرصه ورزش همگانی مایه خوشحالی دانست و گفت: هزینه کرد کردها در عرصه ورزش همگانی در واقع سرمایه ای برای سلامت جامعه است.

هوشیار با بیان اینکه متأسفانه هزینه دستگاه های مختلف در این زمینه لحاظ نشده است، افزود: مبلغ دقیق در این قسمت باید دقیق باشد. آمار در برنامه گنجانده شود کوچک قرار گیرد

شهردار تبریز در بخشی دیگر از سخنان خود گرفتن وی ظرفیت زمین های وقفی را برای کاربری های ورزشی ذکر کرد و گفت: بیشتر این زمین ها متروکه و بلاتکلیف هستند. اگر اداره کل نذورات و امور خیریه آذربایجان شرقی این زمین ها را در اختیار اداره کل تربیت بدنی و شهرداری قرار دهد می توان از این ظرفیت استفاده بهینه کرد.

هوشیار با اشاره به ورزش قهرمانی و اهمیت آن تصریح کرد: آذربایجان شرقی و تبریز در این زمینه عملکرد خوبی ندارند. ما باید برای توسعه ورزش قهرمانی الگویی داشته باشیم و مشارکت را برای بخش های مختلف تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در مسابقات آسیایی جلوه ویژه ای دارد، افزود: استان ما در سال های اخیر در برخی رشته ها قهرمان و مدال آسیایی را کسب کرده است. و ما بودیم اما در سال ها دومی در این زمینه ها شکست خورد. متر. اگر این مدل قهرمانی ورزشی تعریف شود، شهرداری تبریز نیز حاضر به ایفای نقش است.

شهردار تبریز یادآور شد: در صورت واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) به شهرداری اتفاقات خوبی در این مجموعه رخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.