افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

نگران نباشید؛ اسرائیل جرات حمله جدی به ایران را ندارد

  • کد خبر : 413199
نگران نباشید؛ اسرائیل جرات حمله جدی به ایران را ندارد

روح الله متفکرآزاد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: «مسئولان کشور علاوه بر اینکه وظایف مهمی در قبال امنیت «مرزها، کوچه‌ها، خیابان‌ها و جان مردم» دارند، مسئولیت کامل حفظ امنیت روانی را نیز بر عهده دارند. بخش‌های مهم جنگ دشمن، به‌ویژه در جنگ ترکیبی، مربوط به «جنگ شناختی» و دشمن با. عملیات […]

روح الله متفکرآزاد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: «مسئولان کشور علاوه بر اینکه وظایف مهمی در قبال امنیت «مرزها، کوچه‌ها، خیابان‌ها و جان مردم» دارند، مسئولیت کامل حفظ امنیت روانی را نیز بر عهده دارند. بخش‌های مهم جنگ دشمن، به‌ویژه در جنگ ترکیبی، مربوط به «جنگ شناختی» و دشمن با. عملیات روانی می تواند در افکار جامعه ما رعب و وحشت ایجاد کند و در نتیجه ملتی را در برابر حملات دشمن از دست بدهد.

وی با اشاره به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در برخی مناطق نظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این عملیات دشمن نشان داد که جرات انجام عملیات جدی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند. اینطور نیست که دشمن ضعیف باشد، اما ما خیلی قوی هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عملیات روانی و رسانه ای دشمن به نتیجه برسد، گفت: باید با افرادی که عمدا ترس و وحشت را در جامعه از جنگ و مسائلی از این دست ایجاد می کنند، برخورد جدی شود.

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی با اشاره به بخشی دیگر از بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی را نباید بزرگ و کوچک کرد»، تصریح کرد: اگرچه صهیونیست ها دشمن از حمایت آمریکا و غرب برخوردار است. شکست پذیر است و شکست این رژیم در منطقه قطعی است و ملت های منطقه اسرائیل را شکست خواهند داد.

آزاداندیش گفت: حالا رژیم صهیونیستی بر خلاف غزه پرافتخار و لبنان مظلوم، هیچ دستاوردی نداشته و فقط کودکان و زنان را می کشد و قطعاً نمی تواند در قتل عام دوام بیاورد، پس آنچه مسلم است دشمن صهیونیستی رو به زوال است.

یکی از اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران عملیات جدی انجام داد، گفت: اما ناکام ماند. اسرائیل ایران شکست سختی را متحمل شد که درس عبرتی برای عدم انجام مجدد اقدامات مشابه خواهد بود. این عملیات دشمن برای ایران اتفاق خاصی محسوب نمی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.