افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

نگران مالکیت پرسپولیس نیستیم/ بردیم اما از داوری گلایه دارم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 222015
نگران مالکیت پرسپولیس نیستیم/ بردیم اما از داوری گلایه دارم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: ابتدا به مردم سیستان و بلوچستان تسلیت می گویم. من هم به دو عزیز رسانه ای تسلیت می گویم. مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد این تیم افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: ابتدا به مردم سیستان و بلوچستان تسلیت می گویم. من هم به دو عزیز رسانه ای تسلیت می گویم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد این تیم افزود: بازی بسیار خوبی بود. کم کم، با گذشت زمان با جذب بازیکنان جدید، آنها پیشرفت می کنند.

وی با انتقاد از عملکرد داوران گفت: امروز که بردیم می گویم داوری به نفع ما نبود و پنالتی نگرفت، اگر بازی ظریف و نتیجه مساوی بود می توانستیم باختیم. ” “.

درویش در خصوص خودداری سازمان تامین اجتماعی از قبول 51 درصد سهام باشگاه پرپسلیس تصریح کرد: این موضوع فراتر از باشگاه و هیات مدیره است. حتی فراتر از وزارت ورزش است و دولت تصمیم می گیرد، البته کسانی که تصمیم می گیرند باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و معاونانش به همراه مدیرعامل جدید شرکت تهذیه پیگیر این موضوع هستند. انسجام خوب د آر راه حلی برای مشکل ملک وجود دارد. وزیر ورزش آقای هاشمی اعلام کرد که دغدغه ای ندارد. پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه مشخص است و استقلال زیر پوشش وزارتخانه دیگری. در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

درویش ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد. این باشگاه نمی تواند به AFC وابسته باشد. چهار سال حساب باشگاه مسدود شده است. مدیران فدراسیون باید پیگیر باشند. این موضوع نیاز به عزم جدی دارد.

وی در مورد اینکه آیا نگران حذف پرپسولیس از آسزا نیست، یادآور شد: البته موضوع مالکیت حل خواهد شد. پنجشنبه گذشته هاشمی بر این موضوع اصرار داشت. پرسپولیس به وزارت کار رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.