افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

نگرانی ولیعهد عربستان از تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 391311
نگرانی ولیعهد عربستان از تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های دیپلماتیک خود در عربستان درباره تحولات منطقه، روز چهارشنبه 27 مهرماه با امیر محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان دیدار و گفت و گو کرد. ولیعهد عربستان در این دیدار ضمن ابراز نگرانی شدید از تشدید بحران و گسترش […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های دیپلماتیک خود در عربستان درباره تحولات منطقه، روز چهارشنبه 27 مهرماه با امیر محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان دیدار و گفت و گو کرد.

ولیعهد عربستان در این دیدار ضمن ابراز نگرانی شدید از تشدید بحران و گسترش جنگ در منطقه، بر لزوم حفظ ثبات و امنیت منطقه توسط همه کشورهای منطقه تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای مناسب توافقات دو کشور طی سال گذشته، بهبود روابط دوجانبه را مثبت و ملموس ارزیابی کرد و اظهار داشت: پادشاهی عربستان مصمم است این روند را در دوجانبه ادامه دهد. روابط

حسن وزیر امور خارجه در این دیدار، همسایگی را سیاست قطعی دولت چهاردهم برشمرد و خاطرنشان کرد: تداوم سیاست گسترش روابط با همسایگان برای تقویت ثبات، امنیت و شکوفایی منطقه و افزایش همکاری‌ها همکاری‌های اقتصادی با کشورهای منطقه است. یکی از اولویت های جدی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به اتفاقات منطقه و رایزنی های اخیر خود در لبنان و سوریه، همکاری همه کشورهای منطقه و منطقه را خواستار شد. استخدام همه طرف ها به نوبه خود موافق توقف فوری حملات نظامی رژیم صهیونیستی و پرهیز از تخریب زیرساخت های غزه و لبنان بودند. وی تاکید کرد که برای دستیابی به ثبات و امنیت پایدار در منطقه باید با جنایات رژیم صهیونیستی مقابله کرد و بلافاصله جنگ در منطقه را متوقف کرد.

در این دیدار طرفین بر اهمیت تداوم همکاری ها و رایزنی های دو کشور در زمینه مسائل دوجانبه و منطقه ای تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.