افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

نگرانی همسایگان نتانیاهو پس از حمله پهپاد به خانه او

  • کد خبر : 406315
نگرانی همسایگان نتانیاهو پس از حمله پهپاد به خانه او

آفتاب نیوز: این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که پس از حمله موفقیت‌آمیز پهپاد به خانه نخست‌وزیر این رژیم و شکست سامانه‌های دفاعی در مقابله با این حمله، همسایگان این رژیم نگران زخمی شدن بستگانشان در جریان این حمله و سوء قصد به جان آنها هستند. نتانیاهو. . این روزنامه همچنین اعلام کرد که نخست وزیر […]

آفتاب نیوز:

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که پس از حمله موفقیت‌آمیز پهپاد به خانه نخست‌وزیر این رژیم و شکست سامانه‌های دفاعی در مقابله با این حمله، همسایگان این رژیم نگران زخمی شدن بستگانشان در جریان این حمله و سوء قصد به جان آنها هستند. نتانیاهو. .

این روزنامه همچنین اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از این حمله پهپادی به صورت دوره ای محل اقامت خود را تغییر می دهد.

روز شنبه رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که اقامتگاه نتانیاهو مورد حمله پهپاد حزب الله قرار گرفته و گفته اند که بسیاری از آمبولانس ها و نیروهای پلیس در نزدیکی خانه نخست وزیر پارک شده اند.

در همین حال شبکه 11 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد پس از طی مسافت 70 کیلومتری مستقیماً محل سکونت نتانیاهو را از سمت لبنان نشانه رفته و دود ناشی از انفجار آن از دور قابل مشاهده است.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه در دفتر نخست وزیری این رژیم اعلام کرد که در زمان حمله پهپاد، نتانیاهو و همسرش در محل اقامت خود در قیصریه حضور نداشتند.

«محمد عفیف» رئیس روابط عمومی حزب الله لبنان روز سه شنبه در نشست خبری اعلام کرد: حمله به خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قیصریه توسط مقاومت لبنان انجام شد.

روابط عمومی حزب الله لبنان در پیامی هشدارآمیز خطاب به صهیونیست ها گفت: جواب آهن آهن است و جواب آتش آتش و جواب خون خون است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) فاش کردند: سیستم سانسور که مدت‌ها ورشکست شده بود، اکنون اجازه انتشار راز افشا شده درباره آسیب‌های وارده به خانه نتانیاهو در نتیجه حمله هواپیمای بدون سرنشین را داده است.

این رسانه ها همچنین فاش کردند: پهپادی که روز شنبه به محل اقامت نتانیاهو در قیصریه رسید به پنجره اتاق خواب وی برخورد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.