افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

نگرانی بزرگ برای تیم فوتبال ایران/توصیه به امیر قلانویی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 148757
نگرانی بزرگ برای تیم فوتبال ایران/توصیه به امیر قلانویی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم ملی در فاصله کوتاه تا جام ملت های آسیا اظهار داشت: جام ملت ها و انتخابی جام جهانی 2026 را باید یکی دانست چرا که جام ملت ها 2 ماه دیگر به پایان می رسد. اگرچه احتمال قهرمانی با تیمی که در حال حاضر […]

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم ملی در فاصله کوتاه تا جام ملت های آسیا اظهار داشت: جام ملت ها و انتخابی جام جهانی 2026 را باید یکی دانست چرا که جام ملت ها 2 ماه دیگر به پایان می رسد. اگرچه احتمال قهرمانی با تیمی که در حال حاضر داریم وجود دارد، اما موضوع اصلی بحث سن و شرایط بازیکنان تیم ملی است.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران ادامه داد: اساسا دغدغه من انتخابی برای جام جهانی است، وقتی از بازیکن 37 ساله برای آماده سازی جام ملت ها و انتخابی جام جهانی استفاده می کنیم یعنی اینکه یک ضعف وجود دارد استفاده از یک بازیکن 37 ساله در این سطح از فوتبال ملی در شرایطی که بازیکنان جوان زیادی داریم بی سابقه است.

وی افزود: اگر به چندین سال قبل نگاه کنیم، زمانی که محمد مایلی کهن و پرویز دهداری شرایط بسیار خوبی داشتند و با بازی ای که انجام دادند باعث شدند تیم ملی 10 سال پشتوانه خوبی داشته باشد. مانند گذشته، ما نیز باید کمی به فکر آینده باشیم و صرفاً نتیجه گرا نباشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر بازیکنانی داریم که با توجه به حضور در فوتبال اروپا در شرایط بسیار خوبی هستند اما نباید نسبت به آینده تیم ملی بی تفاوت باشیم. مسن ترین تیم جام جهانی قطر را داشتیم. همه اینها یک هشدار بزرگ است که باید قبل از انفجار آن عمل کنیم. با شرایط فعلی فکر کردن به جام جهانی 2026 خوب نیست و باید واقع بین باشیم.

شرایط عجیب اقامت در قلعه نویی

فریادشیران با اشاره به رهنمودهای رهبری فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی گفت: تاج سقف رویاهای تیم ملی را شکست وقتی در مصاحبه های خود گفت امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می ماند.تیم ملی.تیم ملی. جام جهانی 2026 اگر در جام ملت ها نتیجه بگیرد.همه ما امیدواریم که این تیم قهرمان آسیا شود چون هیچ کشوری به اندازه ما در فوتبال اروپا لژیونر ندارد.به نوعی تیم ملی کشورمان دارد می گذرد. ایده آل ترین شرایط آن است و همه بازیکنان در بهترین حالت خود هستند تا بتوانند دوام بیاورند، اگر در این مسابقات قهرمان نباشیم، کجا می خواهیم قهرمان شویم؟

وی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی با توجه به سطح بازیکنان و تجربه آنها می تواند 11 بازیکن اصلی و 5 بازیکن جوان بین 19 تا 21 سال روی نیمکت داشته باشد تا در ملت ها از آنها استفاده شود. جام حذفی و حمایت از تیم ملی. آینده سازی برای تیم ملی هم مهم است و نمی توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم. کادر فنی نباید فقط جلوی پای خود را ببیند.

حرف های ما از سر دلسوزی است نه تخریب تیم ملی.

کشومن پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی نمی تواند از بازیکنان مسن در جام جهانی 2026 استفاده کند، گفت: جام جهانی 2026 دیگر جام جهانی 2022 نخواهد بود که بتوانیم از بازیکنان مسن استفاده کنیم. از امروز 3 سال تا جام جهانی باقی مانده است و 3 سال بعد امید ابراهیمی 40 ساله می شود. قلعه نویی از او در جام جهانی استفاده خواهد کرد؟ پس باید به فکر این موضوع باشند و به جوانان اعتماد کنند. حرف های ما تخریبی نیست و نمی خواهیم تیم ملی را نابود کنیم. ما با انتخاب همدل هستیم و می گوییم تجربه نشان داده است.

نگرانی بزرگ برای تیم فوتبال ایران: ماندن در قلعه نویی یعنی سقوط!

من اولین نفری هستم که برای قهرمانی در جام حذفی به فرودگاه می روم.

وی تصریح کرد: در صورت قهرمانی تیم در جام ملت ها من اولین نفری هستم که برای گلزنی بازیکنان به فرودگاه می روم اما پیش بینی می گوید از بازیکنان جوان غافل نشویم. همه این اتفاقات در حال حاضر در تیم ملی هم در حال رخ دادن است، تقصیر قلعه نویی نیست و تصمیمات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باعث می شود شاهد چنین برنامه ریزی ها و شرایطی باشیم. وقتی مردم سر جای خود نباشند همه چیز به هم می ریزد و مربیانی که به تیم ملی می آیند گره می خورند.

خط دفاعی نقطه ضعف اصلی تیم است

فرید شیران همچنین درباره ضعف تیم ملی در خط دفاعی گفت: تیم فوتبال کشورمان در خط دفاعی بسیار ضعیف است، این مشکل در بازی با ازبکستان خود را نشان داد و اگر بیرانوند در محوطه نبود می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اهداف … نقطه ضعف اصلی تیم دفاع است و باید دید کادر فنی 12 نفره تیم چه خواهد شد و چگونه کنترل می شود. در سیستم دفاعی درست است که به تجربه نیاز است، اما امروز بازیکنانی که در خط دفاعی هستند پیر شده اند و باید به گونه ای عمل کنند که نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

نگرانی بزرگ برای تیم فوتبال ایران: ماندن در قلعه نویی یعنی سقوط!

به اندازه روش اتوبوس شکننده نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته از خط دفاعی کی روش گلایه داشتند اما باید بگویم که ما نباید مثل کی روش رفتار کنیم و نه مثل امروز که خط دفاعی ما دچار مشکل است. بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند، همان بازیکنانی هستند که در لیگ بازی می کنند. در بازی پرسپولیس و الدحیل دیدیم که خط دفاعی چقدر بی نظم بود و در آن بازی اگر بیرانوند نبود پرسپولیس گل های بیشتری می زد. همه این اتفاقات نشان می دهد که ساختار تیم ملی مشکل دارد و باید فکری برای آن کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.