افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

نگرانی اهالی زنجان از مشکل شهر صنعتی حقیقت دارد

  • کد خبر : 172289
نگرانی اهالی زنجان از مشکل شهر صنعتی حقیقت دارد

به گزارش خبرنگار بازار، علی سلاجقه روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور به زنجان در حاشیه بازدید از آخرین استان شهر زنجان اظهار داشت: شهر زنجان حاوی زباله های شیمیایی و خطرناک متعددی است. وی گفت: در این میان باید فرآیندهای مربوط به جداسازی و جداسازی آن از منابع آب و خاک به […]

به گزارش خبرنگار بازار، علی سلاجقه روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور به زنجان در حاشیه بازدید از آخرین استان شهر زنجان اظهار داشت: شهر زنجان حاوی زباله های شیمیایی و خطرناک متعددی است.

وی گفت: در این میان باید فرآیندهای مربوط به جداسازی و جداسازی آن از منابع آب و خاک به نحو مطلوب انجام شود اما متاسفانه در این زمینه کار خاصی انجام نشده است.

معاون رئیس جمهور گفت: سوله های مستقر در شهرک بسته نیستند و در فضای باز قرار دارند و مسئولان شهرک ها باید از سامانه ویژه پایش هوا استفاده کنند.

سلاجقه تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید در شهرک زنجان طرح توسعه انجام شود و بومی سازی لازم برای جابجایی آن انجام شود. با شناسایی نقاط مختلف می توان آن را جابه جا کرد تا دیگر شاهد تبعات زیست محیطی آن نباشیم.

وی افزود: با توجه به تولید 10 میلیون تنی و کانساری که در این حوزه ایجاد شده، اقدامات لازم صورت نگرفته است و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: نگرانی اهالی زنجان از مشکل شهرک صنعتی درست است و مجموعه کارخانه های این مکان باید به گونه ای باشد که امکان نظارت و سنجش وجود داشته باشد.

سلاجقه بیان کرد: زباله های به جا مانده در این شهرک به دلیل عوامل مختلف و عدم مدیریت مجموعه آن در زمان بارندگی ها به زنجانرود هدایت می شود. پیدایش این معضل در باغبانی و کشاورزی با مشکل جدی مواجه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.