افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

نگذاریم اتابک وزیر مخفی شود/ او سابقه ای در وزارت صمت ندارد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 333666
نگذاریم اتابک وزیر مخفی شود/ او سابقه ای در وزارت صمت ندارد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی بعدازظهر امروز (دوشنبه 8 مردادماه) شورای اسلامی در مخالفت با سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: اتابک سابقه کار در وزارتخانه را ندارد. . سکوت ندارد وی تصریح کرد: سالانه ده ها میلیارد دلار به صنعت و تجارت ارز اختصاص می […]

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی بعدازظهر امروز (دوشنبه 8 مردادماه) شورای اسلامی در مخالفت با سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: اتابک سابقه کار در وزارتخانه را ندارد. . سکوت ندارد

وی تصریح کرد: سالانه ده ها میلیارد دلار به صنعت و تجارت ارز اختصاص می دهیم و با وجود این، این وزارتخانه چالش های زیادی دارد. وزیر سکوت شما نباید فردی باشید که بخواهید با چالش های این حوزه، مقررات دست و پاگیر و مقررات صادرات و واردات آشنا شوید.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی اعلام کرد: وزارت سکوت در برخی کشورها وزارتخانه اصلی است و سایر وزارتخانه ها نیز باید همین سیاست را اتخاذ کنند، اما متاسفانه وزارتخانه سکوت در کشور ما جوجه اردک زشت است.

ایزدخواه ادامه داد: صنعتگران ما واقعاً مشکلات زیادی دارند و با وجود ضوابط سلیقه ای، مبارزه زیادی می کنند تا کار تولید را رها نکنند.

وی افزود: دستگاه های عمرانی وزارت. سکوت امروز آنها در حال انقراض هستند و ما نمی دانیم با آنها چه کنیم. وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این باره چیزی نگفته است.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: موضوع خودرو واقعاً موضوع بسیار مهمی است تا جایی که منجر به برکناری وزیری در دولت سیزدهم شد. موضوع خودرو یک چالش اساسی است و با وجود این وزیر پیشنهادی سکوت او یک روز هم در این زمینه کار نکرده است. آیا واقعاً در این وزارتخانه عریض و طویل فرد دیگری نبود که برای پرکردن این وزارتخانه به مجلس معرفی شود؟

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم اتابک وزیر مخفی شود و وزرای ارشد باید اتابک را برای تصدی وزارت انتخاب کنند. سکوت آنها به مجلس معرفی شدند و عملا باید نخست وزیر باشند، تصمیم بگیرند و معاونان را تعیین کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.