افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

نگاه کاربران «ایکس» به دستان لرزان نتانیاهو و گنبد آهنی بی اثر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 386136
نگاه کاربران «ایکس» به دستان لرزان نتانیاهو و گنبد آهنی بی اثر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

‌خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر روز سه‌شنبه 19 اسفندماه 93 در عملیات «وادح صدوق 2» با رمز مبارک «یا رسول‌الله» به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اصابت کرد. حوزه عملیاتی جمهوری اسلامی ایران دچار وحشت شد. سپاه پاسداران در اطلاعیه ای به چرایی انجام این عملیات موشکی پرداخت […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر روز سه‌شنبه 19 اسفندماه 93 در عملیات «وادح صدوق 2» با رمز مبارک «یا رسول‌الله» به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اصابت کرد. حوزه عملیاتی جمهوری اسلامی ایران دچار وحشت شد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه ای به چرایی انجام این عملیات موشکی پرداخت و اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل. هانیهسید حسن نصرالله و سردار عباس فروشندگان نیل هدف قلب سرزمین های اشغالی بود.

پیش از این بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه 15 مهرماه با حمایت آمریکا در حالی که برای سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، دستور ترور سید حسن را صادر کرد. نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و هواپیماها. رژیم صهیونیستی بعدازظهر جمعه مناطق مسکونی محله حره حریک در حومه بیروت را بمباران کرد.

برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت توسط 8 تا 12 جنگنده به طور همزمان انجام شده و از 2000 پوند بمب های سنگ شکن آمریکایی استفاده شده است. مجموع این بمب ها به حدود 80 تن رسید که باعث شهادت دبیر کل حزب الله لبنان شد.

از سوی دیگر، سردار سرتیپ عباس نیل فروشان از فرماندهان ارشد و پیشکسوتان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در روز جمعه 15 اردیبهشت 1403 به یاران شهیدش پیوست. . پیش از این رژیم صهیونیستی اسماعیل هانیه وی رئیس دفتر سیاسی حماس را که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود مزیکیان رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر کرده بود، ترور کرد.

بنابراین، عملیات موشکی ایران پاسخ و واکنشی به این جنایات مکرر رژیم صهیونیستی بود. عملیات موفقی که به آن افتخار می کنیم که تصاویر آن در رسانه ها و فضاهای مجازی مختلف جهان بازتاب داشت و کاربران انگلیسی زبان شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نیز به آن توجه ویژه داشتند.

یکی از حساب‌های کاربری ویدئویی از لحظه اصابت موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی منتشر کرد و گفت: موشک‌های ایران را به معنای واقعی تماشا کنید که بر تل آویو می‌بارند. این ویدیو 31 هزار لایک و حدود 10 هزار ریتوییت گرفت.

کاربر دیگری با انتشار ویدئویی از لحظه برخورد چند موشک به زمین نوشت: رهگیری ها را می بینید اما به نظر می رسد بسیاری از آنها موشک های رهگیری نشده باشند. ایران باید از تعداد باورنکردنی موشک استفاده کرده باشد.

کاربران از

سقوط موشک ها به زمین و انفجارهای پی در پی باعث شده است که بسیاری از کاربران ادعای مقامات صهیونیستی به ویژه نتانیاهو مبنی بر رهگیری بیش از 90 درصد موشک ها را به سخره بگیرند.

یکی از کاربران با تاکید بر ادعای نتانیاهو مبنی بر اینکه “حمله ایران به لطف بهترین سیستم دفاع هوایی ما در جهان خنثی شد” به طعنه نوشت: این ویدئوها آشیانه های جنگنده F-35 و سایر تاسیسات پایگاه هوایی نواتیم را نشان می دهد که دارای کلاهک های 500 کیلوگرمی هستند. توقف موشک های بالستیک ایران

کاربران از

کاربر دیگری موضع رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه «شکست ایران بود چون کسی را نکشته» را در مقابل نگاه آماری ایران به دستاوردهای این عملیات قرار داد و به جمهوری اسلامی استناد کرد و نوشت: «پیروزی بود چون 90 درصد داشتیم. موفقیت موشکی.” 2 میلیارد دلار خسارت وارد کردیم، نیمی از کل ناوگان اف-35 اسرائیل را نابود کردیم و در یک شب به 5 پایگاه نظامی حمله کردیم.

این کاربر با معادل سازی دو موضع بالا و تشریح جزئیات عملیات موشکی موفق ایران، تاکید می کند که “تفاوت ها را ببینید؟”

کاربران از

«جکسون هینکل» تحلیلگر سیاسی و رسانه ای مشهور آمریکایی نیز به طعنه نوشت: «امن ترین» پایگاه هوایی اسرائیل توسط موشک های ایران منهدم شد!

کاربران از

عملیات موفقیت آمیز ایران باعث شد که بسیاری از کاربران ایکس برخلاف آنچه که تبلیغ شده، پدافند هوایی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را ناکارآمد بدانند.

از این نظر، کاربر معتقد است که پرتاب بیش از 400 فروند موشک بالستیک و پهپاد ایرانی در سرزمین های اشغالی که فرود آنها به وضوح قابل مشاهده است، نشان می دهد که سامانه های پدافند هوایی این رژیم بی فایده شده اند و این تنها موج اول

کاربران از

کاربر دیگری با انتشار دو عکس از لحظه اصابت موشک به سرزمین های اشغالی با کنایه نوشت: این فیلم را به خاطر بسپار که می گویند 99 درصد موشک ها رهگیری شده است.

کاربران از

«گنبد آهنین در توقف موشک‌های ایران ناکام است» این نیز محتوای پیام کاربر دیگری به همراه ویدئویی از صحنه موفقیت آمیز بود که در کانال X منتشر شد و 112 هزار لایک و 19 میلیون بازدید به دست آورد.

کاربران از

در عین حال برخی کاربران با تاکید بر اینکه «گنبد آهنین در توقف موشک های ایران ناکام است» این اقدام را آغازی برای شروع جنگ جهانی سوم دانستند.

کاربران از

اما ترس و نگرانی نتانیاهو از عملیات موشکی ایران یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که کاربران ایکس به آن توجه ویژه ای داشتند و با انتشار تصاویر متعددی بر این ترس و نگرانی صحه گذاشتند.

یکی از کاربران با انتشار فیلمی از فرار نتانیاهو و تاکید بر اینکه «نتانیاهو به سمت سنگر دوید!» اعلام کرد: ایران با 400 موشک که برخی از آنها مافوق صوت بودند، به قلب سرزمین های اشغالی اصابت کرد که 90 درصد ارتش راهبردی اسرائیل را شامل می شود. نقاط و از آنجا جنگنده های F-15 و F-25 مورد استفاده برای بمباران غزه و لبنان منهدم شدند.

کاربران از

علاوه بر فرار نتانیاهو به پناهگاه، بسیاری از کاربران هنگام خواندن این بیانیه به دست دادن نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز توجه ویژه ای داشتند.

یکی از کاربران با انتشار ویدیوی زیر نوشت: زنده باد ایران و نوشت: هر دو دستش روی میز است، اما آن تکه کاغذ می لرزد، انگار آنجا زلزله آمده است.

کاربران از

“نتانیاهو استرس داری؟ می ترسی؟ یا ایران که روی اعصابت می خورد؟ دست تکان می دهی، چه اشکالی دارد؟ هی! این عبارت کاربری دیگری بود که با طنز به ترس و نگرانی نخست وزیر اشاره کرد. رژیم صهیونیستی

کاربران از

کاربر دیگری روی دستان نتانیاهو زوم کرد و نوشت: نتانیاهو بی اختیار می لرزد، دستانش می لرزد و به سمت پناهگاهش می دود. چه خبر عزیزم؟ شما برای میلیاردها دلار آمریکا را خراب می کنید. تمام دنیا روایت شما، قربانی حرفه ای را به تصویر می کشد. شیطان بزرگ

کاربران از

کنایه در پست کاربر دیگری نیز مشهود است و نوشته است: نتانیاهو امشب گفته گنبد آهنین بیشتر موشک ها را متوقف کرده است. وقتی بیانیه خود را می خواندید به وضوح می لرزید. این بار او کسی را گول نمی زند. زمانی که دشمن با سلاح های پیشرفته به شما حمله می کند این اتفاق می افتد.

کاربران از

این در حالی است که بسیاری از کاربران استانداردهای دوگانه آمریکا را در رابطه با ایران و رژیم صهیونیستی به تصویر می کشند و معتقدند که هیچ تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد و هر زمان که ایران شاهد چنین کشتارهایی توسط صهیونیست ها و همپیمانان آنها باشد، پاسخ خواهد داد.

کاربران از

یکی از کاربران در رابطه با استانداردهای دوگانه آمریکا با انتشار عکس هایی از بمب خوشه ای رژیم صهیونیستی به لبنان نوشت: آمریکا به ایران درباره حمله موشکی بالستیک به اسرائیل هشدار داد. آیا آمریکا نباید به اسرائیل هشدار می داد که لبنان را به این شکل بمباران نکند؟

کاربران از

یک تحلیلگر سیاسی نیز تلاش کرد به افرادی پاسخ دهد که فکر می کردند اگر ترامپ در آمریکا قدرت داشت، امروز شاهد پاسخ موشکی ایران به سرزمین های اشغالی نبودیم.

این کارشناس سیاسی در مقاله خود «خطاب به احمقی هایی که ادعا می کنند ایران در دوره ترامپ به اسرائیل حمله نمی کند» می نویسد: «شما خیلی احمقید».

این کاربر توضیح می دهد: ایران در ژانویه 2020 بیش از 12 موشک بالستیک به پایگاه هوایی اسد (عین) شلیک کرد که بیش از 100 آمریکایی مجروح شدند در حالی که ترامپ رئیس جمهور بود و ترامپ با سختی و اکراه واکنش نشان داد. این حمله بزرگترین حمله موشکی بالستیک است که تاکنون علیه نیروهای آمریکایی در خارج انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.