افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

نگاه نخبه گرایی در منطقه زاگرس باید تغییر کند/ سه استان استاندار لرستان را خواستند

  • کد خبر : 408470
نگاه نخبه گرایی در منطقه زاگرس باید تغییر کند/ سه استان استاندار لرستان را خواستند

به گزارش رکنا از لرستان؛ علی زینی وند در مراسم تحلیف استاندار لرستان در خرم آباد نسبت به ایجاد خط و نشان در انتصابات هشدار داد و گفت: دولت پزشکان دولت وحدت است و این بدان معنا نیست که افراد مخالف در کنار هم باشند. در یک مکان یعنی افرادی که موافق اهداف دولت هستند […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ علی زینی وند در مراسم تحلیف استاندار لرستان در خرم آباد نسبت به ایجاد خط و نشان در انتصابات هشدار داد و گفت: دولت پزشکان دولت وحدت است و این بدان معنا نیست که افراد مخالف در کنار هم باشند. در یک مکان یعنی افرادی که موافق اهداف دولت هستند و شایسته هستند، حتی اگر در ستاد نامزد دیگری بوده باشند، می توانند برای خدمت به مردم استخدام شوند.

زینی وند تصریح کرد: نباید مدیران را با حاکم سیاسی بسنجیم و معنای اجماع این است که همه افراد شایسته زیر نظر دولت کار کنند و بر اساس شایستگی، تجربیات موفق و کارآمدی به کار گرفته شوند.

وی ملاک انتصاب استانداران را شغل درخشان آنها عنوان کرد و گفت: به هیئت انتخاب استانداران نگاه کنید، همه آنها گذشته موفقی داشته اند و علاوه بر آن انسان دوستی، پاکیزگی، دانش و انگیزه لازم است. معیار این انتخاب است.

زینی وند گفت: انگیزه موتور و سوخت انسان است. اگر مدیری انگیزه نداشته باشد، باید برکنار شود زیرا شرایط کشور حکم می کند که مدیران در همه سطوح باید انگیزه خدمت را داشته باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: رئیس جمهور در ابتدای دولت کمیته ای را برای شناسایی افراد راه اندازی کرد و 500 نفر شناسایی شدند و بر اساس این شاخص ها حدود 200 نفر انتخاب شدند که دست ما را برای انتخاب بهترین ها پر کرده است. استان ها

وی ادامه داد: در بین جوانان اهل سنت جوان شایسته ای برای استانداری کردستان انتخاب شد یا به یک انتخابات بومی شایسته برای استانداری خوزستان رسیدیم و برای لرستان نیز سید سعید شاهرخی را برای سمت استانداری انتخاب کردیم. استاندار لرستان و البته از او پرسیدیم چرا هم نماینده قزوین و همدان خواستار حضور مجدد وی در این استان ها هستند اما انگیزه کار برای لرستان را داشت و این انتصاب بر اساس انگیزه او برای توسعه شکل گرفت. لرستان

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: زاگرس استعدادها و ظرفیت های انسانی خوبی دارد تا زمانی که نگاه نخبه گرایی در این حوزه ها تغییر کند.

امین پارسا/لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.