افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نگاه تحول آفرین رئیس جمهور برای رفع آسیب های اجتماعی/ رسیدگی به آسیب های اجتماعی با رویه ها و تدابیر معمول گذشته امکان پذیر نیست.

  • کد خبر : 139387
نگاه تحول آفرین رئیس جمهور برای رفع آسیب های اجتماعی/ رسیدگی به آسیب های اجتماعی با رویه ها و تدابیر معمول گذشته امکان پذیر نیست.

دکتر ابراهیم رئیسی در نشست بررسی آسیب های اجتماعی که بعدازظهر امروز سه شنبه برگزار شد، ایجاد انگیزه برای دغدغه، شناخت مشکلات و تحلیل روشمند و کارشناسانه راهکارها را لازمه رسیدگی موثر به آسیب های اجتماعی دانست و بر نظارت ویژه بر نحوه اجرای اقدامات تاکید کرد. راه حل ها به عنوان تضمین اجرای آنها. […]

دکتر ابراهیم رئیسی در نشست بررسی آسیب های اجتماعی که بعدازظهر امروز سه شنبه برگزار شد، ایجاد انگیزه برای دغدغه، شناخت مشکلات و تحلیل روشمند و کارشناسانه راهکارها را لازمه رسیدگی موثر به آسیب های اجتماعی دانست و بر نظارت ویژه بر نحوه اجرای اقدامات تاکید کرد. راه حل ها به عنوان تضمین اجرای آنها.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه حل آسیب های اجتماعی با رویه های گذشته و اقدامات معمول ممکن نیست، بر لزوم بازنگری در تصمیم گیری برای اقدام و اقدام در این زمینه تاکید کرد: لزوم جبران عقب ماندگی های گذشته، حرکتی تحول آفرین توام با پرش کار و جهاد است.

رئیس جمهور همچنین وزیر کشور را موظف کرد تا اثربخشی و کارآمدی قوانین مربوط به مبارزه با آسیب های اجتماعی را بررسی کند تا در صورت لزوم اقدامات لازم برای اصلاح آنها انجام شود.

دکتر رئیسی طرح نهضت سلامت اجتماعی در کشور را یکی از مهمترین برنامه های دولت برای رفع معضلات و آسیب های اجتماعی دانست و تحقق آن نیازمند کار جهادی است.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت همگانی شدن مبارزه با آسیب های اجتماعی، استفاده از کارکردها و توانمندی های منحصر به فرد مساجد را برای رفع آسیب های اجتماعی ضروری دانست.

دکتر رئیسی همچنین با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی در رسیدگی به آسیب های اجتماعی مشارکت، نقش و رسالت دارند و سیاست های نظام و دولت برای رسیدگی به این آسیب ها باید در اولویت دستگاه های مذکور باشد، خواستار ساماندهی اجتماعی شد. کشور اجرای نظام را با جدیت پیگیری کرده و از مجریه خواستار رفع آسیب های اجتماعی شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.