افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

نگاهی دقیق به زندگی شخصی بازیگران سریال غریبه / چهره واقعی آنها در خارج از تلویزیون و تلویزیون!

  • کد خبر : 371947
نگاهی دقیق به زندگی شخصی بازیگران سریال غریبه / چهره واقعی آنها در خارج از تلویزیون و تلویزیون!

سریال غریبه یکی از سریال های معمایی و جنایی ایرانی است که در اواخر مرداد 1403 از شبکه سه پخش شد و بازیگران سرشناسی چون مهشید جوادی در نقش ارغوان و هلن نقیلو در نقش رویا پژمان حضور دارند. بازغی. و حمید گودرزی هر شب در این سریال بازی می کنند. ساعت 20:30 از شبکه […]

سریال غریبه یکی از سریال های معمایی و جنایی ایرانی است که در اواخر مرداد 1403 از شبکه سه پخش شد و بازیگران سرشناسی چون مهشید جوادی در نقش ارغوان و هلن نقیلو در نقش رویا پژمان حضور دارند. بازغی. و حمید گودرزی هر شب در این سریال بازی می کنند. ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود.

در قسمت اخبار رسانه موزیک پاش، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال غریبه (ایرانی) با نقش آفرینی و درخشش پژمان بازغی + زمان پخش و استوری به همراه عکس های پشت صحنه و… را مشاهده می کنید.

سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده در تاریخ 6 مرداد 1403 از شبکه سه سیما پخش شد.این سریال در 36 قسمت 45 دقیقه ای هر شب ساعت 20:30 پخش می شود.

آقای سروش محمدزاده سریال هایی مانند همبازی، نوار زرد 2 و سوران را در کارنامه خود دارد و سریال سیاوش را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است که در سال 1403 با سریال غریبه تجربه جدیدی به دست آورد.

خلاصه داستان سریال غریبه.

داستان سریال غریبه درباره شخصی به نام مصطفی است که داروساز است. او چند سال پیش همسرش را از دست داد و زمانی که به شمال سفر می کردند همسرش غرق شد. حالا بعد از 3 سال تصمیم به ازدواج مجدد گرفت اما. شواهد به دست آورد. شاید همسرش زنده باشد. او سعی می کند حقیقت را بیابد زیرا داستان بسیار پیچیده ای پیش روی او قرار دارد که از آن می تواند سرنخ هایی در مورد همسر سابقش به دست آورد.

اسامی بازیگران سریال غریبه.

اسامی بازیگران سریال غریبه به شرح زیر است:

پژمان بازغی

محیا دهقانی

رویا جاوید نیو

رضا فیاضی

حمید گودرزی

اسماعیل محرابی

پول زیادی پرداخت کرد

هلن نقیلو بازیگر نقش رویا

مهشید جوادی بازیگر نقش ارغوان

بیوگرافی پژمان بازغی از بازیگران سریال غریبه

پژمان بازغی بازیگر و مجری ایرانی در 28 مرداد 1353 در لاهیجان به دنیا آمد.

او دو خواهر دارد، در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد و در رشته مهندسی معدن فارغ التحصیل شد.

پدرش در نیروی دریایی کار می کرد، از این رو مدام در شهرهای ایران سفر می کرد و در تهران، رشت، خلیج فارس و بوشهر زندگی می کرد.

پس از پایان جنگ، تهران را برای سکونت و سکونت انتخاب کردند.

پژمان بازغی از دوران دانشجویی با سینما و بازیگری آشنا شد و فعالیت خود را از سال 1352 با همکاری سینمای جوانان مرکز گیلان آغاز کرد. اولین فیلمی که در آن به ایفای نقش پرداخت، «اعتراف» ساخته مجید فهیم خواه بود. بیوگرافی پژمان بازغی نام و چهره پژمان بازغی با بازی در این سریال آژانس دوستی به شهرت رسید و بینندگان و مردم با بازی و نام آن آشنا شدند. او سابقه همکاری با مهران مدیری را نیز دارد و در سریال مرد هزار شوره با او همکاری داشته است.

بیوگرافی محیا دهقانی یکی از بازیگران سریال غریبه.

بازیگران سریال غریبه.

محیا دهقانی در خرداد 1370 در پایتخت متولد شد، یکی از بازیگران جوان زن ایرانی که در سال های اخیر توانسته در عرصه هنر و سینما به شهرت برسد و نامی از خود به جای بگذارد.

به گفته خودش این هنرمند سعی کرده تمام فیلم ها و سریال هایی که به او پیشنهاد می شود را نپذیرد و آثاری را بپذیرد که استانداردهای لازم را از نظر حرفه ای بودن داشته باشند.

در رشته بازیگری تحصیل کرد و تا فارغ التحصیلی ادامه داد و توانست عنوان بازیگری را کسب کند. او همچنین در زمینه تئاتر و نمایش فعالیت می کرد.

این بازیگر بازیگری را از کلاس های داریوش ارجمند پیشکسوت سینما و تلویزیون آغاز کرد و در تئاترهای دانشجویی نیز فعالیت کرد و تجربیات بسیاری کسب کرد.

بیوگرافی رویا جاوید نیا

بازیگران سریال غریبه.

رویا جاودنیا متولد ۱۹ مرداد ۱۳۴۴ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. رویا جاودنیا در رشته هنرهای تجسمی و سرامیک تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس است. او علاقه زیادی به این رشته دارد و مدت زیادی در این زمینه فعال بوده و در نهایت وارد عرصه بازیگری شده است.

بیوگرافی رضا فیاضی در سریال غریبه

بازیگران سریال غریبه.

رضا فیاضی در ۲۴ تیر ۱۳۳۲ در اهواز به دنیا آمد و در حال حاضر ۶۸ سال سن دارد.

تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در اهواز ادامه داد و سپس وارد عرصه تئاتر و فیلم کوتاه شد و پس از مدتی توانست به یکی از بازیگران مطرح تئاتر تبدیل شود.

سپس وارد دنیای کارگردانی شد. او تا به حال چندین نمایش و نمایش را کارگردانی کرده و یکی از برجسته ترین چهره های این عرصه به شمار می رود.

بیوگرافی حمید گودرزی

بازیگران سریال غریبه.

گودرزی بازیگر کشورمان در دومین روز آذر ماه پاییز سال 1356 در شهر تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی در رشته ریکاوری تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس در این رشته است.

حمید گودرزی فارغ التحصیل از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

آقای گودرزی در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و دارای یک خواهر گرافیست، پدرش در زمینه فرش و مادرش خانه دار است.

او مدتی با بازیگری معاشقه کرد و پس از پایان بازی در سریال کمکم کن، دچار افسردگی شدید شد. این سریال بازگشت ارواح به برزخ و همچنین درباره افرادی که به کما می روند و اتفاقاتی که در آن مدت برای آنها می افتد را به چالش می کشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.