افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

نگاهی به نتایج تست باتری و سرعت شارژ گلکسی اس 23 اولترا

  • کد خبر : 15847
نگاهی به نتایج تست باتری و سرعت شارژ گلکسی اس 23 اولترا

مطابق انتظار سامسونگ در ابتدای سال 2023 از جدیدترین گوشی‌های خود در سری گلکسی در 23 رونمایی کرد. با این سه‌گانه این سری از نظر ظاهری تفاوت با مدل‌های سال گذشته، اما استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 باعث می‌شود تا عملکرد پردازشی و همچنین دوام شارژ آن‌ها بالاتر باشد. سامسونگ هیچگاه افزایش […]

مطابق انتظار سامسونگ در ابتدای سال 2023 از جدیدترین گوشی‌های خود در سری گلکسی در 23 رونمایی کرد. با این سه‌گانه این سری از نظر ظاهری تفاوت با مدل‌های سال گذشته، اما استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 باعث می‌شود تا عملکرد پردازشی و همچنین دوام شارژ آن‌ها بالاتر باشد. سامسونگ هیچگاه افزایش سرعت شارژ و رقابت با شرکت‌هایی رایلمی علاقه‌مند ندارد، اما این حال مطمئناً دوست دارید بهترین پیشنهاد را برای این شرکت داشته باشید یعنی گلکسی در 23 اول در زمینه سرعت شارژ و دوام باتری چه عملکردی؟ اگر اینطور است در ادامه این مقاله از اسمارتک نیوز با ما همراه باشید.

تست باتری گلکسی اس 23 اولترا

همین ابتدایی باید اشاره کنیم که در تست های انجام شده در 23 اولترا از میزان نگهداری شارژ در حالت آماده کار 18 ساعت بهتر از مدل سال گذشته عمل کرده است. البته، برتری تنها مختص به حالت آماده کار نیست و این گوشی در تست‌های نمایشگر روشن هم بهتر است کند. به عنوان، در زمینه مرور وب 4 ساعت بیشتر دوام یا 5 ساعت بیشتر می‌توان به ویدیو پردازشد. با به نسبت مقدار تغییر محسوسی نسبت به اس 22 اولترا نباید گفت این نتایج واقعاً می گیرند.

تست باتری گلکسی اس 23 اولترا

مهمتر از اینکه اکنون گلکسی اس 23 اولترا به رقیبی در برابر پرچم اپلدار یعنی 14 پرو مکس تبدیل شده است! سامسونگ برای پشت سر اپل قرار داشت و طول عمر باتری نمی‌توانست حرفی برای گفتن داشته باشد. گلکسی اس 23 اولترا در تلفنی موفق شده 5 ساعت بهتر مدل نسل قبل عمل کرده در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس نیز 12 ساعت دوام شارژ داشته است. با این، گوشی اضافه در تست‌هایی با صفحه نمایش روشن انجام، عملکرد بهتری داشته باشد و نسبت به گلکسی بیشتر باشد در 23 اولترا داشته باشد.

تست باتری گلکسی اس 23 اولترا

در روی ، سرعت شارژ گلکسی اس 23 اولترا هیچ بهبود و از نظر فنی فنی روی همان 45 و محدود شده است. با این حال، در عمل سرعت شارژ نیز در مقایسه با اس 22 اولترا بهتر شده و پیشرفت کرده است. با استفاده از آداپتور 45 واتی سامسونگ، گلکسی 23 اولترا در تست 30 دقیقه به 68 درصد شارژ که 8 درصد بیشتر از مدل قبلی است. دقیقه زمان نیاز دارند. بنابراین به نظر می‌رسد سامسونگ با بهینه‌سازی‌هایی که سرعت شارژ را در 30 دقیقه ابتدایی بهتر انجام داده است. اما نکته این است که وقتی از شارژر 25 وات سامسونگ انجام تست استفاده شد، در 22 اولترا هم در 30 دقیقه ابتدایی و هم در شارژ کامل عملکرد بهتری داشت!

تست باتری گلکسی اس 23 اولترا

در مجموع گلکسی اس 23 اولترا به لطف استفاده از پردازنده کارآمدتر اسنپدراگون 8 نسل 2 بهبودهایی را در طول عمر باتری داشته باشید. اما از توان باتری و سرعت شارژ هیچ نسبت به مدل قبل، نباید انتظار معجزه داشته باشد کمابیش با همان چیزی که در اس 22 اولترا دیده بودیم بودیم،، مقابله می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.