افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نگاهی به سبک سلطنتی ملکه رانیا، حامی خانه مد خاورمیانه؛ ملاقات با ملکه معروف اردن

  • کد خبر : 25027
نگاهی به سبک سلطنتی ملکه رانیا، حامی خانه مد خاورمیانه؛  ملاقات با ملکه معروف اردن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از مهمترین نمادهای مد در جهان ملکه رانیا همسر ملک عبدالله دوم پادشاه اردن است تا جایی که همه او را حامی مد خاورمیانه می دانند. البته ملکه اردن را زیباترین ملکه دنیا لقب داده اند و اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از مهمترین نمادهای مد در جهان ملکه رانیا همسر ملک عبدالله دوم پادشاه اردن است تا جایی که همه او را حامی مد خاورمیانه می دانند. البته ملکه اردن را زیباترین ملکه دنیا لقب داده اند و اگر بخواهیم در حق او بی انصافی نکنیم باید بگوییم که او واقعا زیبا و شیک است. از سال 1999، زمانی که او در 28 سالگی ملکه اردن شد، بارها به دلیل استایل و استعدادش مورد تحسین قرار گرفته است. جدا از کارهای مهم برای زنان و کودکان به خصوص در حوزه سلامت، رانیا به خاطر استایل شیک و خاص خود بارها مورد توجه قرار گرفته است که در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین ها را با هم مرور کنیم. ملکه رانیا مانند دیگر ملکه ها دارای استایل و ظرافت است اما تا حدی برای انتخاب لباس هایش از کدهای لباس استفاده می کند و سعی می کند تا حد امکان لباس های جسور و مدرن بپوشد. ملکه اردن به قدری خوب لباس می پوشد که گاهی بسیاری از افراد مد در سراسر جهان برای طراحی های خود از ظاهر و استایل او الهام می گیرند.

لباس های ملکه رانیا شامل لباس هایی است که از خانه های مد مطرح دنیا جمع آوری شده و توسط مشهورترین طراحان طراحی شده است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از ظاهر جذاب و منحصر به فرد ملکه رانیا آشنا شوید.

ملکه رانیا

نگاه تک رنگ جذاب ملکه رانیا در جشن عروسی دخترش

زیباترین ملکه جهان برای عروسی دخترش یک لباس کرم رنگ نسکافه ای رسمی و بسیار شیک انتخاب کرده بود که می توان گفت مثل همیشه انتخاب درست و هوشمندانه ای بود. شاید برای شما عجیب باشد، اما ملکه رانیا از همان ابتدا یک مد لباس بود و به همین دلیل در روز عروسی لباس عروسی بسیار مجلل به تن کرد. لباس عروس ملکه رانیا سفید بود و به عنوان یک لباس عروس مجلل با گلدوزی طلایی روی آستین و یقه شناخته شد. البته جدای از لباس، این مراسم آنقدر شیک و مجلل بود که به عنوان جشن ملی نامگذاری شد.

ملکه رانیا

ملکه رانیا

ملکه اردن با لباس سنتی در روز استقلال

در 25 می 2022، ملکه رانیا و پادشاه عبدالله دوم، روز استقلال اردن را با مراسم ویژه ای جشن گرفتند. به همین مناسبت، ملکه رانیا سبک معاصر و سنتی خود را در جلابیه حفظ کرد. او برای شرکت در این مراسم بسیار شیک و زیبا ظاهر شد و در عکس های منتشر شده از او و یکی از دخترانش از این مراسم می توان گفت که دخترش نیز همین سبک را انتخاب کرده است، البته کمی مدرن تر و نیمه رسمی تر. . . .

ملکه رانیا

ملکه تاثیرگذار دنیای مد در کنار ملکه اسپانیا با تی شرت مشکی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رانیا در بیست سال گذشته از لباس های برندهای معروفی مانند Givenchy، Valentino و Elie Saab استفاده کرده و طراحانی مانند Antonio Berardi و Peter Pilotto را به خود جلب کرده است. البته برندهای معروف دیگری هم هستند که این ملکه زیبای حامی مد انتخاب کرده است، اما برندهای ذکر شده در بالا جزو برندهای مورد علاقه این ملکه زیبا هستند. البته لازم به ذکر است که یکی از طراحان مورد علاقه رانیا، AMINA MUDI، طراح کفش رومانیایی و اردنی است که به عنوان یکی از بهترین طراحان کفش این روزها در جهان شناخته می شود. در جریان ملاقات رسمی با ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام، ملکه جردن با یکی از کفش های کتانی این برند ظاهر شد.

ملکه + رانیا

لباس سبز ملکه رانیا در جشن روز استقلال سلطنتی اردن

ملکه اردن امسال یک پیراهن سبز روشن با کمربند طلایی در وسط کمر برای جشن سلطنتی روز استقلال اردن انتخاب کرد. می توان گفت با انتخاب و پوشیدن این لباس، وقار و شکوه خود را به عنوان ملکه کشور به زیباترین شکل ممکن به رخ خواهید کشید. ظاهر جذاب ملکه با کفش و کیف طلایی تکمیل شد. ملکه رانیا یکی از شیک پوش ترین ملکه های دنیاست، می توان گفت که با انتخاب لباس مناسب برای مراسم علاوه بر زیبایی معنایی عمیق را منتقل می کند، مثلا انتخاب لباس سبز در روز استقلال که می تواند می گوید مثل همیشه انتخاب درستی است.

ملکه رانیا

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.