افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

نکونام: به خمز پاسخ نمی دهم – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 125330
نکونام: به خمز پاسخ نمی دهم – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دهم از بیست و سومین دوره لیگ برتر از ساعت 16 و 20 دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. جواد نکونام آنها حریف خود را 2-0 شکست دادند. ایمان سلیمی (26) و بلانکو (50) برای استقلال گلزنی کردند. جواد نکونام […]

تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دهم از بیست و سومین دوره لیگ برتر از ساعت 16 و 20 دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. جواد نکونام آنها حریف خود را 2-0 شکست دادند. ایمان سلیمی (26) و بلانکو (50) برای استقلال گلزنی کردند.

جواد نکونام پس از این دیدار در نشست خبری گفت: ابتدا به تیم جوانان ایران بابت پیروزی مقابل برزیل تبریک می گویم. کار بزرگی انجام شده است. امیدوارم در آینده موفق شوند چون آینده سازان فوتبال ایران هستند.

وی ادامه داد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم که بسیار پر استرس و سنگین بود اما استقلالی ها عملکرد بهتری داشتند و توانستند سه امتیازی را که حقشان بود را کسب کنند. داوری در سطح بسیار بالایی بود.

نکونام ادامه داد: شروع خوبی داشتیم و می توانستیم در دقیقه سوم به گل برسیم اما نشد. ما برنامه خوبی برای گلزنی داشتیم و هدفمان گلزنی در نیمه اول بود که خوشبختانه به آن هم رسیدیم. در نیمه دوم می توانستیم روی ضدحملات گل های بیشتری به ثمر برسانیم. بازیکنان ما جان خود را می دهند. از هواداران برای ایجاد فضای فوق العاده تشکر می کنم. خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه برگشتند. امیدوارم بتوانیم در آینده باعث افتخار آنها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره صحبت های سرمربی تراکتورسازی گفت: خمز مربی بین المللی است و جواب او را نمی دهم. تمرکز ما روی کارمان است و در کنار این فعالیت ها را انجام نمی دهیم. تمرکز ما روی تیممان است. می دانیم که حاشیه هایی وجود دارد و این اتفاق می افتد.

وی در خصوص توصیه خود به بازیکنان برای دوری از فضای مجازی گفت: خیلی از مشکلات درون خانواده است و نمی توانم در مورد آنها صحبت کنم.

جواد نکونام درباره برنامه های تاکتیکی تیمش برای عبور از کناره ها و رسیدن به گل بیان کرد: بازیکنان ما پاس های باکیفیتی دارند و سعی می کنیم در این قسمت نهایت تلاش خود را انجام دهیم و به حریف ضربه بزنیم. بازیکنان ولگرد به توپ های خوب در ضربات آزاد نیاز دارند. حریف را به خوبی آنالیز می کنیم و سعی می کنیم از این دانش در طول بازی برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

وی در خصوص سرعت بازیکنانش در ضد حملات گفت: تراکتور یکی از پربازده ترین تیم های ایران است که یکی از باکیفیت ترین بازی ها را انجام می دهد. به همین دلیل سعی می کنیم از بالا به تیم فشار بیاوریم. البته در ضربات آخر دقت نکردیم و برای رسیدن به گل عجله داشتیم. برای پیشرفت در این بخش باید بیشتر تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد بلانکو گفت: این بازیکن فوتبالیست خوبی است. کیفیت و کارایی آن بسیار بالاتر از این است. او برای هماهنگی بیشتر با محیط تیم و کارهای تاکتیکی به زمان و بازی بیشتری نیاز دارد.

نکونام درباره خط دفاعی تیمش نیز گفت: دفاع تیم ما بسیار متمرکز است. برای هر مسابقه شرایط خاصی داریم و سعی می کنیم روی برنامه هایی که طراحی کرده ایم تمرکز کنیم.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.