افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

نکونام: بهتر است از استقلال جدا شوم

  • کد خبر : 381273
نکونام: بهتر است از استقلال جدا شوم

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل السد گفت: حرف من همان حرفی است که بعد از شهرورد زدم. از استقلال کنار می روم تا این تیم آسیب نبیند. به گزارش گروه ورزشی صدا و سیما و به نقل از خبرگزاری سیما، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل السد گفت: حرف من همان حرفی است که بعد از شهرورد زدم. از استقلال کنار می روم تا این تیم آسیب نبیند.

به گزارش گروه ورزشی صدا و سیما و به نقل از خبرگزاری سیما، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل السد قطر گفت: ابتدا به السد تبریک می گویم. تیم فوتبال غمگین ما قبل از بازی مطمئن بودیم که بازی بسیار سختی خواهد بود. به مصاف این تیم خواهیم رفت. السد کیفیت زیادی دارد و بازیکنان بزرگی دارد که قدرت و کیفیت بازی خود را افزایش داده اند. می دانستیم که اگر کوچکترین اشتباهی مقابل این تیم داشته باشیم، استقلال برای جبران آن بسیار سخت خواهد بود. به دلیل همین مشکل دیروز که در مورد بازی صحبت کردم تاکید کردم که برای این دیدار به تمرکز زیادی نیاز داریم اما وقتی تیم ما بازی قابل قبولی ارائه داد و موقعیت های خوبی ارائه داد، تیم ما به دلیل خطای فردی به گل رسید.

وی افزود: زمانی که بازتر بازی کردیم این فضا را در اختیار بازیکنان تاثیرگذار السد قرار دادیم تا آنها با استفاده از توانایی بازیکنان خود برای تیم خود موقعیت ایجاد کنند و در دروازه ما خطرناک به نظر برسند.

سرمربی استقلال در ادامه توضیح داد: در نیمه دوم یک خطای فردی دوباره ما را به عقب انداخت، اما هر چه گذشت روند بازی برای ما سخت شد و تیم حریف به دلیل فشرده سازی در ناحیه ما را با مشکل مواجه کرد. خط دفاعی و گلزنی برای ما سخت بود. به خاطر اشتباهات فردی موقعیت های زیادی به حریف دادیم که برایمان مشکل ایجاد کرد. اگر اشتباهات فردی نبود می توانستیم نتیجه مسابقه را تغییر دهیم اما این فرصت را نداشتیم. ناگفته نماند که مصدومیت ناخواسته بازیکنان ما در نیمه دوم باعث شد تا ظاهر استقلال تغییر کند و روند کاری ما برخلاف میل ما تغییر کند.

نکونام در پایان نشست خبری خود در جمع خبرنگاران گفت: شاید این گفتگو به اینجا مربوط نباشد، زیرا دوستان رسانه قطری از وضعیت و وضعیت ما مطلع نیستند، اما بدترین شرایط را در لیگ ایران داریم، حتی می دانیم فردا شرایط تیممان چگونه خواهد بود.» به ترتیب است. نظر من و فکر من همان چیزی است که بعد از بازی با پرسپولیس گفتم: بهتر است استقلال را ترک کنم. این بازی به این دلیل بود که تا آخرین لحظه در کنار استقلال باشم، سعی کردم استقلالی ها متوجه سنگ هایی که به من می شود و اتفاقاتی که برایم می افتد نباشد، به همین دلیل استقلال را ترک می کنم. به این تیم آسیب بزنم، اما متاسفانه رفتن من را به یاد نیاوردم، اما باز هم تکرار می کنم که من یک سری اتفاقات را می بینم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد و استقلال همیشه برای من مهمتر از هر چیز دیگری است. این تیم قوی است، پر کیفیت است و سعی می کنیم تیم خوبی داشته باشیم که خدا را شکر امروز داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.