افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

نکته مهمی که شاهدان قتل هانیه نگفته اند

  • کد خبر : 313752
نکته مهمی که شاهدان قتل هانیه نگفته اند

گزارش کردن واضحشهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود البادیشیان رئیس جمهور منتخب کشورمان به تهران سفر کرده بود، به یکی از ابزارهای سیاسی رسانه های خارجی مانند «نیویورک» تبدیل شده است. تایمز» و «رونن» برگمان یکی از نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل بود که تحلیلگر این نشریه آمریکایی […]

گزارش کردن واضحشهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود البادیشیان رئیس جمهور منتخب کشورمان به تهران سفر کرده بود، به یکی از ابزارهای سیاسی رسانه های خارجی مانند «نیویورک» تبدیل شده است. تایمز» و «رونن» برگمان یکی از نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل بود که تحلیلگر این نشریه آمریکایی شد.

اما اکنون بر اساس بررسی ها، سایت «میدل ایست آی» در گزارشی به نقل از سه شاهد عینی حاضر در ساختمان و محل سکونت شهید هنیه که به شدت محافظت می شود، نوشته است: «رهبر سیاسی حماس شلیک گلوله ای به وی دریافت کرد. اتاق کشته شد (شهید شد) و بمباران نشد.»

این افراد که یکی از آنها در اتاقی در حوالی شهید هانیه اقامت داشت، روز جمعه به میدل ایست آی گفت که قبل از اینکه انفجار ساختمان را تکان دهد، صداهایی شبیه صدای موشک شنیده اند.

یکی از این افراد به این سایت گفت: این حادثه قطعاً بر اثر اصابت گلوله بوده و بمبی در آن کار گذاشته نشده است.

این افراد ویرانی های ناشی از انفجار را نیز دیده اند و معتقدند که یک موشک می تواند چنین خساراتی بر جای بگذارد.

دو نفر دیگر که در طبقات جداگانه اقامت داشتند نیز شاهد خسارات ناشی از این انفجار بودند که باعث ریزش سقف و دیوار بیرونی اتاق منزل شهید هانیه شد.

به گزارش میدل ایست آی، ساعاتی پیش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 3 درباره جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرد: بر اساس بررسی ها و بررسی های انجام شده در خارج از کشور.، این عملیات تروریستی با شلیک گلوله کوتاه برد با کلاهک حدود 7 کیلوگرمی همراه با انفجاری قوی از خارج از محل اسکان مهمانان انجام شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

در پی اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی که منجر به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مجاهدین و شجاع جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و همرزمان وی شد، به اطلاع مردم ایران می‌رسانم.

1. این اقدام توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت دولت جنایتکار آمریکا طراحی و اجرا شد.

2. بر اساس بررسی ها و بررسی های به عمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک گلوله کوتاه برد با کلاهک حدود 7 کیلوگرمی همراه با انفجار قوی از خارج از محل اسکان مهمانان انجام شد.

در پایان تاکید می شود که خونخواهی شهید اسماعیل هنیه قطعی است و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونیستی قاطعانه پاسخ این جنایت را که “مجازات اشد” است در زمان و مکان و کیفیت مناسب دریافت خواهد کرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.