افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

نکته مثبت شخصیت عثمر از قول یک پیشکسوت پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 244438
نکته مثبت شخصیت عثمر از قول یک پیشکسوت پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از اسمار ویرا پرداخت و او را مربی جوان، تحصیل کرده و حرفه ای دانست. محمدرضا زادمهر در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این دیدار خیلی خوب کار کردند. پسرها مصمم به نتیجه گرفتن در 6 بازی اخیر […]

پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از اسمار ویرا پرداخت و او را مربی جوان، تحصیل کرده و حرفه ای دانست.

محمدرضا زادمهر در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این دیدار خیلی خوب کار کردند. پسرها مصمم به نتیجه گرفتن در 6 بازی اخیر هستند و امیدوارند از استقلال فرار کنند. یکی از زیبایی های فوتبال این است که تا آخرین لحظه هیچ چیز مشخص نیست.

وی درباره عملکرد خوب عثمر در نیم فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تفکر اسمار همان تفکر گل محمدی است. خودش هم همین سوال را مطرح کرده است. یکی از خوبی های شخصیت عثمر این است که همکاران قبلی خود را به یاد می آورد و سیاست های گل محمدی را دنبال می کند. با اضافه شدن سه بازیکن در نیم فصل دوم، این تیم نشاط زیادی پیدا کرده است. اسمار یک مربی جوان، صمیمی و حرفه ای است. اینکه اسمار الان اینجاست انتخاب گل محمدی بود. به هر حال یحیی این مربی را به ایران آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: استقلال حریف بزرگی است. حریف بزرگ آدم را بزرگ می کند. برای فوتبال ما خوب است که تیم ها رقبای بزرگی داشته باشند. سرنوشت هر دو تیم در دست خودشان است. اگر استقلال بازی ها را برد قهرمان می شود و پرسپولیس باید بازی های او را برد و منتظر لغزش استقلال باشد.

زادمهر درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز بیان کرد: از زمانی که یادم می آید صحبت خصوصی سازی این دو تیم را داشتم. باید تجربه زیادی در این زمینه وجود داشته باشد. امیدوارم هر اتفاقی می افتد به نفع فوتبال و سرمایه ملی باشد و این کار نتیجه خوبی داشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)