افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

نکات مهم در مشاوره ساخت و بازسازی ویلا.

  • کد خبر : 278445
نکات مهم در مشاوره ساخت و بازسازی ویلا.

بازسازی ویلا فرآیندی است که با استفاده از مصالح جدید ساختار قدیمی ویلا را تغییر می دهد. در واقع به اقداماتی که برای احیای ساختمان قدیمی انجام می شود، بازسازی می گویند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل قدیمی شدن ویلای خود تصمیم به فروش آن بگیرید، اما خاطرات شیرینی که […]

بازسازی ویلا فرآیندی است که با استفاده از مصالح جدید ساختار قدیمی ویلا را تغییر می دهد. در واقع به اقداماتی که برای احیای ساختمان قدیمی انجام می شود، بازسازی می گویند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل قدیمی شدن ویلای خود تصمیم به فروش آن بگیرید، اما خاطرات شیرینی که در آن مکان دارید این اجازه را به شما نمی دهد. در همین راستا بازسازی ویلا. میتونه گزینه بهتری باشه

نکات خاصی برای احیای یک ساختمان قدیمی وجود دارد که می توانید آن ها را در نظر داشته باشید تا با خیالی آسوده روند بازسازی را از صفر تا صد به پایان برسانید. در برخی شرایط، به دلیل محدودیت های بودجه ای یا حفظ نوستالژیک، ترجیح داده می شود که تغییر فقط در برخی از نقاط شهر اعمال شود. به همین منظور نکات مهم در مشاوره ساخت و ساز و بازسازی را بررسی کرده ایم تا بتوانید با اطلاعات کامل و کمترین هزینه ویلای خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

نکات مهم در بازسازی ویلای قدیمی

مهم ترین نکته ای که در بازسازی ساختمان قدیمی به آن توجه شده است، تاریخ دقیق ساخت آن است که به مهندسان کمک می کند تا برآورد دقیقی از وضعیت ویلا به دست آورند. به عنوان مثال ویلاهای بسیار قدیمی نیاز به تاسیسات برقی و مکانیکی، مقاوم سازی سازه، ایجاد کانال و سیستم های آبرسانی جدید دارند، اما تا زمانی که امکانات و زیرساخت های ویلا کامل باشد، نیاز به تعمیرات جزئی و توجه بیشتر است معماری. عناصر، نمای ساختمان و محوطه سازی خواهد شد.

در مرحله بعد با مشخص شدن سن ویلا باید نقشه دقیق تهیه شود و تغییرات لازم بررسی شود. همچنین مهندسان باید فضاهای جدید و نقشه اجرایی را طراحی کنند. توجه داشته باشید که مرحله مشاوره و ترسیم نقشه مطابق با سلیقه کارفرما از مهمترین موارد قبل از شروع کار و بازسازی می باشد. به همین دلیل در این مرحله توجه کافی داشته باشید.

مراحل ساخت و بازسازی ویلا.

برای اجرای حرفه ای و تغییرات اساسی باید مشاوره لازم با تیم حرفه ای انجام شود تا قبل از شروع پروژه از نیازها و تغییرات مطلع شوند و تمامی مراحل را با اصول پیش ببرند. در زیر مراحل بازسازی و ساخت را به صورت اصولی و به ترتیب شرح می دهیم:

  1. همانطور که در قسمت قبل گفته شد، در هنگام تغییر و بازسازی ویلا، وضعیت سازه و استاتیک بررسی شده و عناصر سازه ای تقویت می شوند. این اقدام برای برقراری امنیت ساختمان انجام می شود. زیرا ساختمان های قدیمی دارای دیوارهای باربر هستند و باید محل قرارگیری آنها مشخص شود و تخریب ویلا به گونه ای انجام شود که قسمت های حساس و مواردی که در معرض خطر هستند با حفاظ مناسب با مشکل مواجه نشوند.

  2. بیشتر ساختمان های قدیمی نمناک و خیس هستند. به همین دلیل در حین بازسازی، عایق رطوبتی روی تراس، پشت بام و فضاهایی که در معرض رطوبت و شستشو هستند قرار می گیرد. در واقع ایزوله سازی کاملاً مطابق با تغییرات اجرا می شود.

  3. یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در بازسازی خانه باید تغییر کند، سیم کشی، لوله کشی، گرمایش و سرمایش است که با توجه به معماری و سبک جدیدی که برای بازسازی در نظر گرفته اید، قابل اجرا خواهد بود.

  4. اگر سبک خانه خود را جدید و مدرن انتخاب کرده اید، لازم است از نور کافی استفاده کنید تا فضای داخلی و مساحت ویلا دلپذیر باشد.

  5. در داخل ویلا تخریب دیوارهای محصور، ایجاد فضاهای کاربردی، استفاده از پرده نورانی برای دکوراسیون و در نهایت ایجاد فضایی جادار و پرنور را باید جزء اصلی نوسازی دانست.

  6. در بیشتر موارد، خانه های روستایی قدیمی پنجره های بسیار کمی دارند، بنابراین فضا کاملا تاریک و دلگیر است. برای اجرای مدرن، در بیشتر موارد، درب و پنجره ها تعویض می شوند. همچنین در معماری مدرن طراحی خانه ویلایی به گونه ای خواهد بود که فضای شادی ایجاد کند.

  7. یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در ساخت و ساز و بازسازی ویلا به آن توجه می شود نمای ساختمان است که باید مطابق با سبک انتخابی باشد; به عنوان مثال نمای شیشه ای یکی از جدیدترین نماهایی است که فضایی فوق العاده شیک، ساده و پرطرفدار را ایجاد می کند که در آن می توان از نور طبیعی بهره برد. از دیگر مزایای این نما عایق حرارتی و صوتی است.

  8. از سقف های کاذب در داخل خانه نیز می توان استفاده کرد. زیرا همانطور که می دانید سقف ساختمان های قدیمی بلند است و به راحتی می توان سقف کاذب را نصب کرد.

پس از انجام مراحل قبل، لازم است المان هایی مانند کف، کابینت، کمد و … تعویض شود و با رنگ آمیزی دیوارها، بازسازی کامل شود.

برای مشاوره ساخت ویلا و نحوه انجام مراحل بازسازی به کجا مراجعه کنم؟

نکته مهم و قابل توجه در بازسازی ویلا و انجام تمامی مراحل این است که باید به تیمی حرفه ای مراجعه کنید تا در اولین قدم تمامی مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند. در چنین شرایطی می توانید با یک محاسبه دقیق. قیمت طراحی ویلا و همچنین تغییرات لازم را برای حرکت پروژه در مسیر درست انجام دهید. خوشبختانه شرکت مهندسی نما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه ساخت، بازسازی و تامین مصالح مورد نیاز می تواند شما را در بازسازی ویلا یاری کند. در این مجموعه تیمی حرفه ای در تمامی مراحل پروژه در کنار شما هستند تا خدمات معماری، مشاوره، تهیه متریال، اجرای نما و بازسازی را به شما ارائه دهند.

بد نیست بدانید تیم نما دیزاین در طول سابقه قراردادی 10 ساله خود پروژه های موفقی را به ثبت رسانده اند و همچنین می توانید با بررسی پروژه ها با خیالی آسوده ویلای قدیمی خود را به این گروه بسپارید. شایان ذکر است در این شرکت اجرای انواع نمای خشک، اسپایدر، کرتین وال، کامپوزیت و … می باشد. به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. بنابراین برای اجرای نمای بیرونی نیز گزینه ایده آلی محسوب می شود. برای شروع همکاری کافیست با مشاورین و کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید و از بهترین راهکار برای بازسازی ویلا از صفر تا صد استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.