افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

نکات مهم برای مراقبت از ناخن / با رعایت این نکات زیبایی ناخن های خود را تضمین کنید

  • کد خبر : 263807
نکات مهم برای مراقبت از ناخن / با رعایت این نکات زیبایی ناخن های خود را تضمین کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وقتی صحبت از زیبایی و مراقبت شخصی می شود، موضوعات مختلفی به ذهن خطور می کند. مثلاً پری مو، شفافیت پوست، سفیدی دندان یا رنگ موی متناسب با پوست و سن ما و خیلی چیزهای دیگر. کاشت ناخن یکی دیگر از کارهای زیبایی است که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وقتی صحبت از زیبایی و مراقبت شخصی می شود، موضوعات مختلفی به ذهن خطور می کند. مثلاً پری مو، شفافیت پوست، سفیدی دندان یا رنگ موی متناسب با پوست و سن ما و خیلی چیزهای دیگر. کاشت ناخن یکی دیگر از کارهای زیبایی است که مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته و آن را انجام می دهند. اما ممکن است ندانند که کاشت ناخن برای حفظ زیبایی اولیه و سالم ماندن نیاز به مراقبت ویژه دارد. در این مقاله نکات مهمی را برای مراقبت از ناخن به شما می گوییم. اگر کاشت ناخن انجام داده اید و حفظ زیبایی آن برای شما مهم است، این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از میخ به عنوان ابزار ممنوع!

وقتی ناخن می کاریم می توانیم به استفاده از آنها به عنوان ابزاری برای باز کردن قوطی ها، قوطی های نوشابه و غیره فکر کنیم. مشکلی نیست اما باید بدانیم که این کار هم به بستر ناخن و هم به ناخن های طبیعی ما آسیب می رساند.

برای باز کردن درب ظروف محکم بسته، باز و بسته کردن کشوها و کارهایی از این دست به جای ناخن از نوک انگشتان خود استفاده کنید و در بقیه موارد از ابزار مخصوص همان کار استفاده کنید.

moragebat-nakhon1

دست کش را بپوش

هنگام کاشت ناخن، برای انجام بسیاری از کارهای خانگی مانند شستن ظروف، تمیز کردن سطوح، خرد کردن سبزیجات و غیره، حتما از دستکش آشپزخانه استفاده کنید تا هم مواد شوینده شیمیایی و هم رطوبت بالا به ناخن کاشته شده شما نرسد. هنگام انجام این کارها می توانید آن را روی ناخن های خود انجام دهید.

حتما از دستکش های محافظ مخصوص برای فعالیت هایی مانند باغبانی یا کارهای سخت تر استفاده کنید.

moragebat-nakhon2

با ناخن خود ننویسید

بسیاری از افراد ممکن است در طول روز از لپ تاپ برای انجام کارهای خود استفاده کنند و تایپ کردن با ناخن های کاشته شده می تواند به آنها آسیب برساند. باید بگوییم که باید از نوک انگشتان خود برای تایپ در لپ تاپ استفاده کنید و با ناخن به کیبورد یا هر وسیله دیگری ضربه نزنید.

moragebat-nakhon7

از گرما و آتش دوری کنید

گرمای بیش از حد به ناخن های شما آسیب می رساند. پس از کاشت میخک از قرار دادن دست ها در نزدیکی شعله های آتش و گاز خودداری کنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود.

moragebat-nakhon4

استفاده از کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید.

مرطوب نگه داشتن دست های خود با کرم های مناسب در همه شرایط بسیار مهم است. وقتی کاشت ناخن انجام می دهید، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند و باید از خشک شدن دست ها و پوست اطراف ناخن هایتان جلوگیری کنید. هر شب قبل از رفتن به رختخواب، مرطوب کننده یا مرطوب کننده را به دستان خود بزنید. این کار را در طول روز و پس از شستن دست ها انجام دهید.

moragebat-nakhon8

حذف را به یک حرفه ای بسپارید.

اگر قصد دارید بعد از مدتی به ناخن هایتان استراحت دهید و می خواهید آنها را بردارید، خودتان این کار را نکنید زیرا بسیار حساس است و می تواند به ناخن های نازک شده شما آسیب برساند. این کار را با ابزار و مواد استاندارد به یک متخصص بسپارید.

moragebat-nakhon9

اگر به موضوعات مد و ترند علاقه دارید، صفحه دانش زیبایی سایت شایانوز را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.